Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Selv er jeg i uke 30 og har de siste 3 ukene spist mye mindre enn vanlig. Allikevel, er det nå kg har kommet Frokost: 2 brødskiver grove med pålegg lunsj; kellogs classic med lettmelk middag; alt fra 2 grillpølser til kotelett etc. Lite poteter eller annet tilbehør kveldsmat: 2 par brødskiver eller kornblanding Også er jeg svak for krone is og lignende (ca 1 pr. dag) Hva spiser dere andre nå ut i svangerskapet. Orker dere like mye som før?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigbeth Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Blir fortere mett enn før ja. Ikke plass til så mye i magen lenger Spiser ca 2 skiver til frokost, gjerne litt kornblanding til lunsj, en liten middagsporsjon, + mye knask og småspising i løpet av dagen, f.eks frukt, yoghurt, kjeks etc, og som regel MÅ jeg ha en porsjon iskrem til "kveldsmat" (uff da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til fire små Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 har ikke noe fast mønster da, men et par skiver til frokost, mye middag, evt bare en lett middag når det er veldig varmt eller mannen er på jobb, et par skiver til kvleds. innimellom der har jeg plass til MASSE vannmelon og is + annen frukt. og noe annet godt, slik som maiskolber etter kveldsmaten har sunket godt ned, yoghurt, muffins etc. uff da, hørtes mye ut :-/ ikke like mye hver dag da, men har ikke lagt på meg så fryktelig mye, så spiser det jeg føler for:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 vannmelon og agurk. greier ikke mat i varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninn (har født:) Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei! Spiser ikke frokost, men tidlig lunsj; 2 brødskiver eller knekkebrød. Mellommåltid før middag: 1 knekkebrød pluss frukt, banan eller lignenede. Minst 2 porsjoner middag... masse salat eller grønnsaker til. Og gjerne noe godt etterpå, som is, kake eller sjokolade:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lana<3 Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 halv vannmelon hver dag...mmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
haater husarbeid Skrevet 24. juli 2006 #7 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg merker at jeg ikke har plass til så mye mat lenger nei.... spesielt ikke nå i uke 36 når magen er på sitt høyeste..... Men jeg spiser frokost og lunsj samt masse middag. Har sjelden plass til noen kveldsmat siden jeg spiser meg så mett til middag. Men spiser gjerne en is eller fire pr dag ja. Men jeg har dilla på vannis da. Tar ikke så masse plass d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 24. juli 2006 #8 Del Skrevet 24. juli 2006 Har fått beskjed om å styre gjernlageret med mat,så ofte havregrøt m appjuce til frokost,eller skive med leverpostei og rødbiter. Alltid letttkokt brokkoli til div midd,ellers er jeg fryktelig gommlesyk for tia,så blir mye bær/frukt og jaaadaaa en del is og annet på NEI siden hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå