En jente? Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Er det noen fra Stavanger-området her? Har behov for å treffe noen som er i samme situasjon; 30+ og skal bli mamma for første gang. Venner og kjente er ferdige med baby-tiden, eller har ikke fått barn. Nå melder behovet seg for å bli kjent med noen med "babytid" foran seg. Venter vårt lille nurk i begynnelsen av august.
lana<3 Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 hei jeg er fra stavanger og venter en liten jente i begynnelsen av september:) min mail er: [email protected] kjekt å se at det er flere fra vestlandet her inne:)
En jente? Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2006 Ja - flott å ha noen å dele erfaringer med, og som bor i samme region. Det er jo spennende tider. Er du også en av dem som er passert 30 før barn? Det skal jo være så mange av oss i følge statistikkene, men jeg kjenner få....
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Jeg lurer også på om der e flere 30-35 i Stavanger! Kjenne nesten bare folk med større barn. Me "gamle" kunne jo treffast?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Jeg er 30 og bor utenfor Stavanger. Men her er jo god togforbindelse, så det er ingen problem å møtes. Hadde sikkert vært gøy det.
En jente? Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2006 Så fint at vi er flere :-) Når har dere termin? Jeg har termin 3. august, så det nærmer seg. Håper jeg slipper å gå mye over tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå