Linn&Casper Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Tusen hjertelig for den fine kortet og de søte oppmerksomhetene ;o) Har allerede hengt det lille "albumet" på nøkkelknippet og lagt inn bilder av gutta i huset! Men hvem er du da? hmmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 så koselig:D håper virkelig anonymknappen virker nå;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn&Casper Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2006 den funket desverre! Så hvem er du? Lite hint? ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 hehe tja har en sønn født i september=P vet egentlig ikke hva annet jeg kan si foruten å røpe meg helt;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn&Casper Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 26. juli 2006 næh? Sier du det? hihi.. Ehm.... hva med hvor mange barn du har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 har ett barn;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn&Casper Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 26. juli 2006 hmm... ok, da må jeg leke detektiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn&Casper Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 26. juli 2006 nei jeg må vite mer!! hoho! Mange her inne som bare har ett barn... har du gutt eller jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå