bodøjente24-gutt nr2.30/9 Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 endelig hører jeg til her inne hos dere. kom hjem fra ferie,og plutselig er jeg i 3.trimester. Kjempedeilig. da jeg først kom inn på bim virket 3.tri så uendelig fjernt,men nå er jeg her da. under 10 uker igjen til termin 30.sept. lenge til enda,men det er mye å gjøre i stand fremover. Ser at mange plages med div ting i dette trimesteret. jeg kjenner meg veldig igjen. har bekkenløsning,som jo bare blir verre ettersom tiden går,men den er jeg forsåvidt vant til nå,det er nesten verre å være så trøtt og sliten og ikke orke noen ting. Har masse jeg kunne puslet med i huset,i stedet finner jeg på unnskyldninger for å la det være. Kynnerne kommer oftere og oftere, og er hardere og hardere,har mange mange ganger om dagen nå,heldigvis varer de ikke så lenge. Humøret er også et kapittel for seg selv,stakkars mannen og sønnen som må bo sammen med meg,det svinger så til de grader at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. I det ene øyeblikket er jeg blid som ei lerke og livet er bare herlig,det neste har jeg bare lyst til å gråte,og det neste igjen er jeg trassig og amper som en liten unge. Men forhåpentligvis blir det bedre utover i trimesteret,tror jeg er forlatt av både mann og barn snart hvis dette skal fortsette. (neida,de er egentlig veldig tålmodige,forståelsesfulle og hjelpsomme når mor trenger det). Så...mitt første innlegg her på 3.tri var vel stort sett fylt med syting og klaging,lover å forbedre meg Gleder meg til å bli kjent med mange nye snart fødeklare mammaer her inne Klem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
=Mina min og mej= Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 heihei.. bodøjente her også. termin 13.oktober:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimi Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Er også fra bodø, har termin 29 sept Humøret er veldig svingende her i gården også, men samboern får bare holde ut.. nemlig bare 10 uker igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
overtids eng0806 Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei og velkommen!! Har 5 uker igjen til termin. Har gått veldig fort bortsett fra nå da det går veldig sakte...Lykke til videre. Må si jeg kjenner igjen symptomene dine, er vel en del av det vi må gjennom..kan være ganske slitsomt til tider, men tenk for en premie da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brummeline3barnsmor Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Er også fra bodø...termin om 26 dager. Kom på kafke på bim treff på onsdag alle sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå