Gå til innhold

Babyen min er så tørst og gråter så fælt.. Når jeg gir henne puppen eller mme kommer alt bare opp igjen! What to do?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner jo at hun er tørst og ikke sulten, men man får jo ikke lov å gi babyer på 7 uker vann så hun får puppen eller mme. Nå i dag har det skjedd to ganger at det bare har fosset ut av munnen hennes igjen. Sikkert full i magen.. Blir helt frustrert jeg..

Fortsetter under...

Det er ingen som seier at det ikkje er *lov* å gje små babyar vatn, men unødvendig er det.

Viss babyen får morsmelk er det like mykje tørstedrikk som noko anna. Dersom du gjev babyen erstatning derimot er det meir mat enn drikke, så då kan det vere nødvendig å gje vatn utanom, i særlege tilfelle.

Uansett skadar det ikkje å gje babyen vatn (husk å koke og avkjøle det!), det er jo berre til å prøve.

Det er forskjellig fra baby til baby, men når vi hadde det sånn, gav vi sukkervann på en sprøyte, litt og litt om gangen, tilsammen 2ml. Det roet magen hans og han slappet litt mer av.

..sikkert noen som himler med øynene nå, sukkervann til liten baby, men det får så være. Han roet seg ned og det var det viktigste. febrilsk drikking av mm og vann gjør bare at han gulpet enda mer. En våt og mellom-kald klut å sutte på kan kanskje hjelpe også?

ikke alltid daniel orker vann om dagen nå,selv om det er kjempe varmt...surver fordi han er tørst,men er jo også mett...Det jeg har funnet ut er å gi han en våt klut,nesten så det renner av den..så ligger han å sutter som bare det..da får han i seg vesken gradvis,men alikevel nok til at han blir fornøyd igjen:)

våter den opp med jevne mellomrom...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...