Gå til innhold

Uuuuææ- ul i morgen ;o)

Anbefalte innlegg

Huff, jeg som har gått og sett sååååå frem til denne dagen, og nå kom plutselig nervene kasta på..... ÅÅÅÅ herregud, nå gruer jeg meg fryktelig..... tenker på alt mulig rart..... tenk hvis det ikke er liv der...kanskje jeg bare har innbildt meg at jeg kjenner liv..... tenk hvis det er noe galt m bebisen......

at det går an....... jeg vil jo dette her, jeg vil jo selvfølgelig på ul, men så gruer jeg meg så forferdelig helt plutselig- er det jeg som har blitt ko-ko eller????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5716531-uuuu%C3%A6%C3%A6-ul-i-morgen-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ Å!! Ha gleda mæ å te å me fått masa mæ te at vi ska vit kjønne (men ikke fleir).. Så kom nervan!!!! I tillegg så har sambo litt sykehus-nerva, så æ ha sagt at han får bestæm sjøl å kansje ende opp me å må fårrå alein.. (kan jo ikke ha m nån når æ får hør ka d bli..)

Æ ha jo virri på ein UL i uke 13 å...

Lykke te, både du å æ!!! ;)

huff ja, hadde virkelig ikke trodd jeg skulle bli så nervøs altså.....

har også vært på to ul før, en i uke 8 og en i uke 12......

håper du får m deg samboeren da, men huff, det er nok ikke greit å ha sykehus skrekk ;o) men det er sikkert en utrolig fin opplevelse for han om han blir med!!!

lykke til til oss begge i morgen ja :o) hvor langt er du på vei forresten? når på dagen skal du?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...