Gå til innhold

Har ikke kjent liv i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvor lenge skal man vente med å kontakte lege når man ikke har kjent liv? Jeg har ikke kjent noe i dag og nå begynner jeg å bli bekymret. Jeg har time hos jordmor i morgen på dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

prov a drikke eller spise noe sott og se hva som skjer.

ellers sa har jeg villet ringt og hort med lege

Skrevet

spørs hvor langt på vei du er. Er du over uke 28 kan du ringe med en gang og ikke tenke på hva klokken er eller noe sånn..

under uke 28 har vel sine sparkefrie dager.

varierer veldig hos meg iallfall. Men så har jeg placenta anterior og da... så den er jo medvirkende.

Skrevet

HAr du kjent liv daglig den siste tiden, og så ikke kjenner noe på et døgn skal du kontakte lege eller jordmor! De er faktisk veldig nøye på dette, ihvertfall her jeg bor. Jeg merket endring i bevegelsene til nurket og ble sendt rett på sykehus for ekstra sjekk enda jeg jo kjente at den beveget seg. Opphør av bevegelser kan være enten at nurket har endret liggestilling (min sparket i morkaka, så jeg kjente det ikke så godt) men det kan også være at den ikke trives så godt og er blitt rolig pga dette. Ihvertfall er de pliktige til å ta det alvorlig å få det sjekket opp om du ikke kjenner bevegelser siste døgnet.

Skrevet

Jeg tok kontakt med legevakten og de ba meg komme ned for en sjekk. Viste seg at alt var i orden med barnet.

Skrevet

Så bra!!! Det er visst som regel ikke noe galt sa legen min, men de var pålagt å ta slikt alvorlig, og det er jo kjempebra! Bedre med en sjekk for mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...