Gå til innhold

August: Jeg har blitt mamma!!


Bussi

Anbefalte innlegg

Lørdag 22. juli klokken 07.10 ble jeg endelig mamma til verdens nydeligste lille gutt! Lille Robin Andreas kom til verden etter at fødselen ble igangsatt klokken 11 morgenen før, og han var 2650 gram og 47 cm. Jeg kommer tilbake med fødselshistorie og bilder senere. På grunn av at han ble født litt tidlig er vi fortsatt på sykehuset, men alt går helt supert. Alle dere som ikke har fått møte babyene sine har virkelig noe å se fram til, å bli mor er virkelig det beste man kan få oppleve! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye...kos dere og nyt tiden framover.

 

Fikk selv møte min lille prinsesse 18 juli, med termin 1 august.

Hun var 2790 og 48 cm.

 

Fantastisk å få henne hjem til pappaen...

Ikke lenge til lille Robin kommer hjem til sitt nye hjem han heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej!!! Visst er det du som studerte som jag mötte på Egon? GRATTIS!!!! Jag glädjer mig sånn!!!

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå masse begge to.

Forferdelig sniking i køen her , hehe

 

Dere må skrive dere inn på Fødelista =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, det var kjempefint å lese at alt står bra til og at dere koser dere. Håper dere kommer snart hjem, og husk at det er nå moroa egentlig begynner:-)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer SÅ mye med lille Robin! : ) Morsomt at det har begynt å lande beibier rundt oss augustmammaer også nå.. Gleder meg til det er min tur.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin han er, gratulerer så mye:)

 

Får jeg spørre hvorfor du ble satt igang så tidlig? Står vel kanskje her et sted men ikke fått med meg jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! =) Jeg ble satt igang på grunn av at vannet gikk natt til onsdag 19. juli, men jeg fikk ingen rier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, for en nydelig liten gutt!! Gratulerer så mye Bussi!!! Håper alt fremdeles går bra med dere!! Klem fra meg =-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med nydelige lille Robin! :-D

 

Kos dere masse, og ja, det er virkelig fantastisk å være mamma! Gleder meg til nr 2 kommer:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...