Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Selma, Leah, Lotte, Hannah, Luna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til tre søte små:o) Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Lotte Leah Hannah Luna Selma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 1) Selma 2) Hannah (finest uten h'en vel og merke) 3) Lotte (om det hadde stått Lotta hadde jeg satt det øverst:) 4) Leah 5) Luna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Plus: Lotte (a) Søtt, og ikke så vanlig heller. Selma - flott navn, selv om det er veldig populært Minus: Leah (blir for kongelig nå) Luna (heter hamsteren til gutten min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Lotte Leah Selma Luna Hannah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente89 ♥ Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 1. Leah 2. Hannah 3. Lotte 4. Luna 5. Selma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #7 Del Skrevet 27. juli 2006 LOTTE LEAH LUNA SELMA HANNAH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IGS Skrevet 4. august 2006 #8 Del Skrevet 4. august 2006 Luna (nyyydelig!) Hannah (ville brukt det uten h til slutt) Lotte Leah blir litt feil nå pga av Leah Isadora Selma synes jeg er forferdelig - og altfor motepreget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. august 2006 #9 Del Skrevet 8. august 2006 Hanna (ja, uten h til slutt!) Leah Selma Lotte Luna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 9. august 2006 #10 Del Skrevet 9. august 2006 Luna (nydelig...!) Lotte (liker Lotta enda bedre) Hannah (best uten H) Selma (greit nok, men veldig poppis) Leah (ikke min smak) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene J Skrevet 9. august 2006 #11 Del Skrevet 9. august 2006 Leah Lotte Selma Hannah Luna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #12 Del Skrevet 16. august 2006 Hanna(uten h) Selma Leah Lotte og Luna fallt ikkje heilt i smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
&KJ& Skrevet 16. august 2006 #13 Del Skrevet 16. august 2006 Lotte - søtt, men samtidig tøft. Ikke supervanlig enda. Hannah - nydelig, men i ferd med å bli litt oppbrukt kanskje Selma - fint, men litt "strengt" Leah - fint, men forbinder det med etternavn på disse traktene Luna - kan akkurat nok italiensk til å vite at det betyr måne (tror jeg), og det er det ikke så kult å hete. Blir litt for hippie for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 16. august 2006 #14 Del Skrevet 16. august 2006 Hannah Selma Lotte de andre to synes jeg ingenting om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå