Gå til innhold

Hei nattinatt, jeg lurer på en liten ting (igjen...)

Anbefalte innlegg

Beklager altså, føler jeg maser litt her inne for tida. Jeg synes dere gjør en kjempejobb, bare så det er sagt! Skikkelig snilt gjort av dere å bruke fritida deres på hå hjelpe andre.

Du spådde meg for en stund siden, tror det var i mai. Jeg lurte på når jeg fikk jobb, og da sa du august. Og nå er det snart august da, og jeg har ennå ingen jobb i sikte. Eller jeg jobber i et vikarbyrå, men jeg håper veldig at jeg får en ordentlig jobb eller et langvarig vikariat snart...

Hva tror du? Er det fremdeles håp om å få seg jobb snart? Jeg er født 25.april 1978...

Hilsen en litt småstressa

Fortsetter under...

Hallo

Eg får fortsatt opp at det dukker opp ein jobb i august,ein fast jobb.

Du får tråle gjennom alle aviser,og forhøyre deg.Det ser ut som at noko vil dukke opp til deg altså.Det som kom fram i hove på meg no,var barn.Ein jobb med barn,barnehage,skule eller noko slikt?Trur du det kunne stemme for deg?Var det som dukka opp når eg sat her.Jobbe med folk.Det ordner seg,men veit sjølv kor bale det kan være å gå "på laust".Masse lykke til

Hei, så raskt du svarer da! :-)

Joda, det kan stemme det, har søkt på noen jobber som har med barn å gjøre, blant annet en doktorgradsstilling, men den tror jeg at jeg kan se langt etter.. :-( Eller sier pendelen noe annet? :-) Jeg er vikar i skolen nå da, men er ikke så motivert til å fortsette der. Har skrevet hovedoppgave om barn og barndom, drømmer om å få meg en jobb relatert til dette..

Jeg står på skikkelig for å få meg jobb altså, så det ordner seg sikkert etterhvert. Tror bare det har gått meg litt "til hodet",alt er så usikkert, vi er blakke osv osv... Derfor er det godt å bli spådd en jobb i august, det hjelper meg faktisk til å holde motet oppe!

Så tusen, tusen takk til deg, nattinatt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...