mumu Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Er det flere som ikke kan røre på seg uten å måtte tisse??fire daga til termin så det e vel ikke så rart...
MammaTil3søte Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Jepp, har 12 dager igjen og føler jeg springer på do hele tiden. Må også på tisse føler jeg, selv om det ikke kommer mer enn en bitte liten skvett! Det er nok hodet som presser!
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Føler jeg må tisse hele tida, går på do hvert kvarter virker det som, og det kommer ikke alltid så mye ut. Er nok hodet som presser veldig, merker det veldig når babyen rører på seg og når jeg ligger. Så natta er det verste, opp så sinnsykt mange ganger.
m-mamma Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Kan love deg at det endrer seg totalt når babyen er ute. Gled deg!
m*78 Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Ja jeg springer i ett kjør. Kan gå på do rett før jeg går ut, går to meter så føles det som om jeg må så fryktelig at det er nesten som om jeg skal tisse på meg ) Vet jo at jeg ikke må, at det ikke kommer til å skje, men er fryktelig ubehagelig da. Har ennå 4 uker til termin, å hatt det slik en stund nå, er nok babyen som ligger godt nede å presser på.
Tinky82 Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Koko! Jeg har litt over tre uker igjen, og har tissa sikkert mellom ti og tjue ganger om dagen i flere uker nå...Hihi:) Jeg må hver gang jeg har sittet og reiser meg opp. Og noen ganger skvetter jeg når jeg nyser og... En periode var det helt ekstremt, så jeg ringte jordmor (ca en mnd siden) og hun mente jeg kunne ha en urinveisinfeksjon. Men på neste kontroll var urinen fin da:) Lykke til de siste ukene alle sammen! Dette blir spennende...
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 jau.. tisser i kryss og tvers døgnet rundt jeg og:-) nettene kan være plagsomme, 4-5 tisserunder sier sitt om hvor mye kvalitetssøvn man får ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå