Ranveig R Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei! Eg sa at eg skulle holde deg oppdatert på utviklinga her i gården, og no er det store framskritt på gang. Vi har vore på ferie i eit par veker, og plutselig ein dag då vi var i Holland løsna det heile, og Ask klarte plutselig å både krype og å sette seg opp sjølv. Det var før øvrig den 17. juli, fire dagar før han blei 10 mnd. Krypinga er litt "hakkete" han flyttar føttene inn under seg for kvart skritt, det ser mest ut som om han prøvar å resie seg opp kvar gang han skal sette eine foten framfor den andre. Men han kjem seg framover. Og så reiser han seg opp når han kjem til bord, stolar, beina mine, og det meste anna, og går langs møblene (og mellom når dei står tett nok til at han kan holde seg fast heile tida). Så her skjedde det veldig mykje nesten over natta. Når eg kjem inn til han når han våknar om natta sit han på baken i senga og flirer til meg, eller står i krypestilling og sutrar fordi han er trøtt og ikkje heilt skjønar kvifor han står på alle fire ) Det er ikkje lett nei... Det er kjekt at han har begynt å krype, men det blir veldig mykje meir å passe på. Til gjengjeld kan han leike for seg sjølv meir no enn før, han har ikkje det problemet at han ikkje når bort til leikene sine lenger... Det hadde vore koselig å høyre kva Embla driv med no om dagen ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5716018-b%C3%B8llis-mamman/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 26. juli 2006 *dytte-dytte* Hallooo Bøllis! Er du på ferie kanskje? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5716018-b%C3%B8llis-mamman/#findComment-5729158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille pastill Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei! Ja, jeg er på ”ferie” – late og varme dager hjemme i Oslo:) Med besteforeldre og tanter på besøk blir det ikke mye fritid (les internettid) for mor, så jeg er ikke så ofte her inne for tida. Beklager seint svar! Så artig at du holder meg oppdatert! Og så artig at Ask har begynt å krype!! Det sa bare pang, så for han over golvet? Noen tegn jeg skal se etter…? Også at han løfter seg opp og går – nå er han jo forut! Har du kjøpt en gåvogn til han? Det kan sikkert være artig for han før han tør å slippe seg helt. Embla har så vidt begynt å dra knærne under seg, men det skjer ikke så ofte. Det er likevel en begynnelse og vi aner at det snart gyver løs! Hun åler seg litt bakover og i ring, men ikke sånn at hun kommer så veldig langt av sted. Hun setter seg ikke opp selv, men i likhet med deg synder vi ved å sette henne opp og ved å la henne sitte i tripp-trapp-stolen sin. Hun sitter støtt som bare det til hun glemmer seg av og begynner å peive med armene:) Skjønner at det er både fordeler og ulemper ved at han plutselig har blitt så mobil. Vi må nok ta en skikkelig runde i leiligheten når Embla begynner å bevege seg mer! Vi fikk en ”smakebit” på det i dag: hun delvis rullet seg og delvis ålet seg til hylla der dvd-ene står (de står ganske lavt). Deretter plukket hun ut en etter en og smakte litt på dem:) Ganske artig for mor og far – vi måtte selvfølgelig ta bilder av henne! Trives Ask i sommervarmen da? Det er ikke så lett for lillemor å sove når det er så varmt som det er her i Oslo… I morgen drar vi en tur nordover, det skal bli godt for alle mann! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5716018-b%C3%B8llis-mamman/#findComment-5736057 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei igjen! Vi har ikkje gåvogn, men kanskje vi må kjøpe det til han ja. Eller, han har ei "korg" (litt stor) med hjul på som vi har leikene hans oppi, kanskje den kan duge. Her i huset er videokassettane mindreverdige i forhold til dvd'ane, så det er dei som står på nederste hylle og blir offer for Askeangrepene ) Men eg meiner eg såg at eg kan kjøpe skapdører til å skru på hyllene (Billy frå IKEA), så vi får sjå om det kan hjelpe. Vi såg egentlig ikkje nokon teikn til at "alt" skulle skje, han kom seg jo ikkje opp på knærne ein gong (hadde prøvd eit par gongar, men datt "på trynet" ned igjen) før han plutselig kunne krype. Varmen er ikkje så ille her no, har vore i overkant av 20 grader i dag, så Ask taklar det fint. Drikk noko meir vatn enn vanleg, og har litt mindre matlyst på dagtid, men han tar det som regel igjen med grauten til kvelds. Det var verre på ferie, i Belgia hadde vi 37 grader i skyggen ein dag og det var ikkje noko moro. Jaja, Ask tålte no varmen bedre enn oss voksne då... I morgon tidleg skal eg og Ask til England, skal i bryllaup til ei studieveninne av meg på laurdag. Vi var der i mars og, men det blir nok litt tøffare å reise aleine med han no som han er meir mobil og blir fortare utålmodig. På den andre sida så er han veldig opptatt av bøker og han kan bestikkast (det er ikkje alle som lar seg kjøpe for EIN rosin, hehe!), så det skal vel gå greit. Så no står eg egentlig på hovudet i kofferten og pakkar og lurer på kva for noko viktig eg har gløymt å ta med. Oi! Pass ja. Kan vere ein idé... Dåke får ha ein fortsett god sommar, gje meg ein lyd når frøkna begynner å krype - det er så spennande å følge med! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5716018-b%C3%B8llis-mamman/#findComment-5736529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå