Dailis Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Om 17 dager....Nå kan jeg endelig puste litt ut, følte at jeg gledet meg sånn til å holde henne...Snuse på hodet hennes Det er visst fortsatt ei jente mente de, og hun er ikke så stor...så nå skal jeg oppleve å føde en normalstørelsesunge også, hehe. Er sååååååååååååååå glad i dag....snudd seg hadde hun og, aah, endelig....
pippi78 & prinsessa :) Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Det er da deilig for deg at du har fått klarhet Hvorfor blir du satt i gang egentlig? Hva skal til for at man setter en fødsel i gang? - Bare nysgjerrig
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 gratulerer! så deilig for deg å vite når du får treffe jenta di:-)
Dailis Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2006 Er mange grunner til at jeg blir satt igang nå. Men det er søren ikke lett, hadde det ikke vært for at det er fjerde barnet dette og at jeg har blitt satt igang og det har fungert bra på første forsøk de andre gangene hadde det neppe gått. Men fikk og vite at om jeg kommer og det er fullt den dagen, må jeg stå på kravene for å bli igangsatt dagen etter.... Jeg har blitt veldig dårlig to ganger før før jeg har blitt satt igang....men nå tror jeg det går *puster lettet ut*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå