Gå til innhold

Nordlenninger?? er dere der??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe... ja, været her nord har ikke vært det beste i det siste! men nå år jeg har begynt å jobbe for fullt igjen så skinner sola som bare det! -typisk-

det er min første ja, var ikke helt planlagt så er litt usikker på termin! men "min" termin er ca 21 januar! gleda mæ masse!

Enn du da? termin?? din første?

Annonse

6 år faktisk! da va du ganske tili ute me ho da! =) OG det er ikke så lenge til november heller! =) du er heldig du!

Jeg bor sammen med pappaen ja! vi flyttet inn sammen i mai, og da klarte vi jaggu å lage en bejbi oxo! hehe... men det går bra da! =) han er et år yngre enn meg ( faktisk ) men han er VERDENS beste ( selfølgelig)

er du sammen med barnefaren eller??

Var tidlig ute ja, er ikke sammen med pappan hennes !! Men sammen med pappan til snuppa i magen :) Syns det er LENGE til november, og håper tiden skal gå kjempesakte !! Hehe.. har født før jeg, så det haster ikke med å få ut babyen denne gang nei :)

Så bra at dere har det fint sammen da, alder teller ikke så lenge man har det bra sammen og tar ansvaret : )

Joda, har termin dn 11.11... Bare 5 dager etter deg:) Har vært et greit sv.skap, men merkes at jeg har to små fra før... har ei jente på snart 4 og en gutt på 1... Har vært trøtt og sliten hele veien, og sliter med dårlig vekst og lavt blodtrykk, men alt i alt har jeg det kjempegreit:) Ditt da?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...