Gå til innhold

Se der ja, da var hun på plass, gitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumme, dumme tanta!!!! Men nå får det sannelig være nok! Nå kan hun få være her ei ukes tid og så er det marsj! Bort, vekk og avsted med seg!!! Så!

For nå SKAL jeg nemlig bli gravid igjen! Med en spire som skal vokse seg stor og sunn og sterk, og bli en Heine eller Sunniva, og som er hjertelig velkommen til å melde sin ankomst og gjøre famillien vår enda litt rikere i april en gang.

Så det så. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den møkkakjærringa vet ikke sine besøkstider!

Kjempe søte navn forresten:)

Skrevet

håper og at hun og resten av tanten til alle her inne kan ta en ferie nå.Lykke til.

Skrevet

Ja, hiv ut den forb**** tanta og få spiren på plass sier nå bare jeg!!! Skal vi bare bli gravid begge to i august??? Er det en god plan? Kansje tanta di og tanta mi kan ta en ferie sammen :-)

Skrevet

Ja hun der er sykt innpåsliten!

Og navnene er vi helt forelska i, passer bra til de to rakkerne vi har allerede også. :-) Tihi, kanskje vi burde satse på å få tvillinger... :-)

Skrevet

jeg blir også med på å bli gravid i august, eller å få en positiv test iallefall...

Skrevet

Jeppers, synes det høres ut som en glimrende plan at vi skal bli gravide i august!!! Er fullstendig med på den!! Jo flere jo bedre! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...