Gå til innhold

August: Så var det vår tur;)


Lindamor og Oliver

Anbefalte innlegg

Plutselig er vi augustdamer langt fram i køen.Rart å tenke på..husker så godt når augustklubben lå sist i rekka.

Fra 1,2 til 3 trimester..husker godt at de første mnd. var litt ekkle å gå gjennom,var ikke så redd for å miste da men jeg var veldig opptatt av kroppen.Den este liksom litt for fort i forhold til hvor langt jeg var på vei men nå er det mer og mer babyen jeg har i tankene,ikke kroppen min,den skal jeg nok få has på så snart ting går tilbake til det "normale".

 

Så heldige vi er da; ) Man har litt lett for å ta et svangerskap forgitt..har selv ei venninne som sliter litt med å prate med meg fordi hun selv ønsker å få barn men som ikke har klart det på 2 år.Tror hun synes det er tungt å se andre gravide midt oppi det hele..Det kan jeg skjønne men håper ikke hun støter meg bort for alltids.

 

Her ble det litt mye hummer og kanari..ville bare gratulere oss alle her inne,vi er jo snart i mål.

 

Klem og suss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Artig å tenke på, ja - det der at vi nå snart står helt fremst i køen på å føde =) Jeg står litt langt bak da - med termin 28., men det er i alle fall snart august!!!

 

Sant det du sier om at mange tar et svangerskap forgitt - det er ingen selvfølge! Vi må alle være lykkelige over at vi er gravdie og har vært dfet så lenge som vi har - snart er det vår tur til å se våre små skjønne babyer =)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det jammen meg på tide at vi snart kommer i mål! Tenk så lenge vi har ventet, alle ting vi har bekymret oss for og fundert over og tenkt på. Snart får vi jo møte den lille som har inntatt magen de siste nå månedene, det blir stas! Noen har jo sneket grundig i køen, og det er godt at disse er vel i havn og koser seg med babyene sine.

 

Lykke til, alle sammen! Vi henger nok sammen en stund til, men det er jo kjekt å ha sagt det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er rart.. nå kan babyen komme når som helst, noe som både er skummelt og spennende på en gang...

 

lykke til videre alle sammen, nå er det bare noen dager/uker igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke termin før 22, men dagene går veldig fort nå.... ting kan jo skje når som helst snart..... godt at det straks er august...

Jeg fødte 2 dager før tiden sist, så håper denne karen også ønsker å komme ut litt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...