Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Vi lurer litt på navnet Luna. Klarer liksom ikke helt å bestemme oss for hva vi synes om det. Det betyr måne. Den kommende storesøster heter Mina. Hva synes dere om navnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Ingen meninger om navnet???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Luna er kjempefint!!! Er ikke det det greske navnet på måne? Er ikke helt sikker, men trooor det;) Synes Luna og Mina er to navn som passer kjempebra sammen. Er ikke så mange som heter Luna heller.. Synes det var kjempefint jeg!!!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Et pent og uvanlig navn syns jeg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alhb Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Luna og Mina passer godt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rut Bram Skrevet 25. juli 2006 #6 Del Skrevet 25. juli 2006 Kjempefint. Betyr måne på spansk ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBitteliten Skrevet 26. juli 2006 #7 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei hotline!:-) Syns at Luna er ett uvanlig og veldig flott navn! Er så vakkert, mykt og søtt! Det er noe veldig fint ved det navnet:-) Det at ikke så mange heter det syns jeg er veldig positivt! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chri chri-83 Skrevet 27. juli 2006 #8 Del Skrevet 27. juli 2006 Hei. Synes det var et kjempe fint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 27. juli 2006 #9 Del Skrevet 27. juli 2006 Vakkert navn, som gir gode assosiasjoner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monitos Skrevet 28. juli 2006 #10 Del Skrevet 28. juli 2006 Endelig noen som har funnet et NYDELIG jentenavn! Jentenavn er vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå