Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 sliter veldig nå...er i uke 33..humøret og formen er helt jævlig.jeg kjenner jeg ikke klarer mer av dette.har maserier,vondt i bekkenet og jeg er uvell..typen er drittsekk for tiden.ingen hjelp å få,uansett hva det er...er skikkelig sliten. holder på å ordne barnerommet.tørr ikke vente lenger,for noe sier meg at jeg får før tiden.disse "maseriene" er både vonde og tette.magen er kommet lengre ned siden jeg sto opp,babyen er veeldig rolig,og jeg vet ikke hva jeg skal.legge meg å gråte eller bite tenna i sammen å fortsette kjøret her. sorry sytinga mi,men jeg måtte få det ut nå..... ser sikkert lysere på det i morgen.(håper det)
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 hei! :-) liten tanke til deg! ikke lett å være høygravid næi. har hatt dager som er bare syt å ikk nå bra men heldivis går det som regle over! :-) kanskje du skal prøve å slappe litt av heller! eller om hu holder på me barne romme, ikke stress, bare kos deg heller! kjenne til å ha ondt i bekkene å da blir det ikke bedre av å springe som e gal. masserier har æ des ingen erfaring me, da æ vel så å si ikke har hatt en kynner til nu engag.. har 11 daga igjen.. men trur ikke du må bynne å vente nu på at en fødsel skal skje, selv om du har det. mange her har sakt di har hatt det å trur vente tia blir så utruli lang da, det er jo 7 uke igjen da t termin din! men håpe det blir bedre for deg! du kan komme å spise sjokolade her viss vil!!!! :-) hjelpe her ialle fall!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå