Gå til innhold

April: trodde snuppa skulle brekke nakken...!

Anbefalte innlegg

Skrekk og gru! Det var helt forferdelig å se på! Hadde ikke sjanse til å hindre fallet hennes. Det var ikke høyt, barnelenestol, men hun stupte rett og slett over armlenet på stolen, med hodet først. Og landa med hake/nese og hodet slengt bakover..Det var så fælt!!!!!!!! Rett før vi voksne begynte å stortute og! Men det gikk bra. Hun er like fin igjen..kan snu hodet i alle retninger, og humøret sånn halvveis på topp... har vært så grinete og klengete de siste dagene, at det er en gru. Kjenner henne knapt igjen! Mulig hun brygger på en forkjølelse eller noe. Spiser dårlig gjør hun også... menmen..begynner å bli vant med det.. Den siste uken har hun sovet utrolig mye, tre ganger til dagen hver dag, og tretten timer om natta. Sover halvannen til to timer pr blund... Men er aktiv når hun er våken.

I dag har hun plukket jord i to planter (Gjort det kun en gang før...) velta en kurv med solbær..(jippi!) velta diverse andre kurver med ikkeveltbart innhold... Grr.. Hatt en særdeles morsom dag... -not... Pluss at gubben jobber overtid, skulle komme 5...så 6...så 7... ahrg! Kommer vel rundt midnatt tenker jeg...

JAja, det var vår dag...

Håper dere har hatt en bedre dag enn oss...

Fortsetter under...

Ja her var det like stille i dag som i går.

Men da får eg bryte stillheten med å svare deg på innlegget ditt.

Eg må innrømme at eg ble utrolig redd når eg leste innlegget ditt. Nå skulle eg sette meg med dataen for å roe meg litt for eg fikk netopp beskjed at tantebarnet mitt var på veg til sykehus i ambulanse. Off og så leser eg dette....

Skremmende altså... for det tantegutten har gjort er å herje løpe og leke villmann, så ramler han og brekker amren. Det ser ut til at beinet er komt ut for han blør men mor eller far tør ikke røre armen for å se om det er det som er tilfelle. Venter på ambulanse så dei får undersøkt han.

Så eg ble også veldig glad nå, siden det gikk bra med jenta di. Ja det hadde blitt litt mye på en gang om hun også var skadet. Off... eg er litt shakie nå.

For en skremmende opplevelse det var - kan ikke forsestille meg det, og håper at eg slipper å oppleve noe slikt. Kjempe skremmende. Stor stor klem til deg og snuppa... håper det var over like etterpå! Men at hun kanskje har lært noe også - at slikt ikke skjer igjen. *håper*

ja, det var helt grusomt å oppleve! Håper inderlig det var første og siste gang det skjer!!!

Stakkar tantebarnet ditt!!! Håper det går bra med han og! At det ikke var så ille som det såg ut.. snuppa klarte seg veldig fint, iallefall...håpe virkelig ho lærte noe av det..hehe...

Gutten har det bra nå - han ble lagt i full narkose og fikk fikset armen. Nå er han skikkelig stolt over å ha gips på armen. Gutten min må teine en bil på den en dag, og pappen skulle teine en John Deer traktor på.

Kom hjem i dag rundt 12 tiden.

Skremmende er slike situasjoner, men som regel går det bra!

Uff å skummelt! Jeg skvetter til hver gang lillegutt faller, og håper han ikke detter på hodet. Er kjempe skummelt med fall fra før av, det gjør det ikke bedre med hodefall.

Men så bra det gikk bra!

Og til pia, brekke armen er fort gjort. Jeg brakk benet når jeg var 1,5 år gammel, siden søstrene mine sendte meg utfor hyttetaket på akebrett og rett ned på isen! Foreldrene mine sparte på gipsen, og jeg husker det var stas og fortelle vennene mine at jeg hadde gipsen enda.

Foreldrene mine har flere bilder med meg hvor jeg lyser stolt opp meg gips på benet:o)

Ja, det var ikke meningen å komme med fortellinger nå, men det passet seg så godt:o)

Godt å høre at det gikk bra snuppa di Synne og for nevøen din Pia. Får vondt i magen av sånne historier.

Snuppa mi er ganske rolig av natur og ganske forsiktig i lek og utforsking. Hun har fått sine blåmerker osv hun også, men foreløpig ingen store knall og fall. Håper det uteblir, men alle må nok oppleve noen slike episoder. Det er bra at små barn er myke og tåler mye.

Snuppa mi her en litt snodig favoritt "leke", faktisk sykkelhjelmen sin. Den skal helst sitte på hodet store deler av dagen. Så jeg er redd enkele naboer og forbipasserende her tror jeg er av den "fanatiske-overbeskyttende-mor-varianten" som lar barnet sitt gå med hjelm i alle situasjoner.....he he, kan liksom høre at det blir snakket om oss. Men snuppa kan bli ganske så sinna hvis hun ikke får ha den på. Hun får ikke ha den med seg når vi reiser bort da. Synes liksom jeg ser blikkene vi ville fått når vi passerte noen med bil og hadde en unge med hjelm i barnesete...*flire*. Kanskje det blir påbudt en dag....hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...