Felgen :) Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 har hatt "mensen" smerter i magen i hele dag... normalt eller? noe på gang? Noen som vet??
Winterlady Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Har det sånn på natta jeg også, da blir det bedre når jeg setter meg opp. Er vel kynnere? Men hvis de kommer regelmessig og mye mens du sitter/står også er det kanskje noe på gang?
haater husarbeid Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Vet ikke hvor nære slutten du er. Men sist var det modning som pågikk og festing av hode som utløste menssmerter. Kroppen gjør seg klar for å si det sånn.
Felgen :) Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2006 ja, de er der konstant... på natten og på dagen.. akkurat som når man har mensen eller dagen før man får mensen...hmmm... litt spennende dette her...
Felgen :) Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2006 hodet er festet. det sjekket JM forrige uke. Jeg har termin 22 august. Var på UL forrige uke også, og bebyen veier 3250 gram nå, så den skal jo være klar...
anonym222 Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Jeg er 28 uker på vei - og sykehuset er redd jeg skal føde for tidlig. Fikk denne beskjeden av de - press ned er ikke farlig - smerter i bekkenet er ikke farlig - men får du mens smerter ta kontakt. Så da tenker jeg det er noe på gang med deg snart. Jeg venter mitt tredje barn.
Nicita73 Skrevet 24. juli 2006 #7 Skrevet 24. juli 2006 Uff, nå ble jeg litt bekymret, har hatt menssmerter som kommer og går i snart to uker nå, men jeg er bare 28+4..
Ninn (har født:) Skrevet 24. juli 2006 #8 Skrevet 24. juli 2006 Jeg ble også bekymret...jeg har hatt menssmerter i 2 uker også, men de har tatt seg veldig opp i det siste og i dag har det vært ganske mye og jeg er 35+0 så vil ikke føde enda....burde jeg ringe fødeavd og høre?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #9 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har i perioder også hatt mensen smerter, i tillegg til at jeg har mye kynnere (har hatt det lenge). Jeg ble kjempenervøs av det og sprang til legen, men det var smerter som kom av at det presser på. Og kynnere har alle i forskjellig grad. Spørs jo hvor langt på vei du er, selvsagt. Og hvis det er noe på gang, så lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå