-Aimee- Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Hvor langt var fosteret? Jeg har vært på ul i dag. Legen sa jeg var omtrent 6 uker på vei, og husker jeg rett sa han at lille var 5 mm... (For det kan umulig være 0,5 mm han sa. Husken min er ikke helt på topp! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg var på UL da jeg var 7+1, og da var min lille 11mm. Så det stemmer sikkert bra at den var en halv cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Ja, i forrige svangerskap var jeg på ul i uke 7 (+2) var min lille 11,5 mm. så da må nok 5 mm stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 gratulerer masse. værtfall.. ) fikk du se hjærtet... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juli 2006 nei, så ikke hjerte... ikke noe nærbilde liksom. Tror egentlig legen hadde det litt travelt og jeg var så nervøs og glemte å spørre om alt jeg egentlig lurte på. Skal tilbake om 2 uker. hvor langt er du på vei da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei, jeg var på UL forrige uke og da var også min lille spire 5 mm, legen sa at jeg var 5 eller 6 uker på vei. Så da stemmer jo det våre to leger sa ganske bra ) Så et lite bankende hjerte - utrolig deilig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 24. juli 2006 Heldig som som hjerte du!! Ja, legen min sa også 5 - 6 uker på vei. Jeg må være 6 uker i forhold til når jeg testet positivt, mener jeg da. Testet svakt positivt for 2 uker og 4 dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #8 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei igjen, jeg var også på UL 2 uker og 4 dager siden jeg testet svakt positivt! Merkelig. Ja, var overrasket over at jeg så hjertet - i følge terminkalkulatoren på babyverden.no skulle hjertet begynne å slå dagen før jeg var på UL, så det hadde nok sikkert akkurat startet - flaks. Så hjertet hos din lille spire begynner nok også nå en av dagene )) Spennende og lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 24. juli 2006 Arti tilfeldigheter! Blir spennende om 2 uker. Leeeenge å vente da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #10 Del Skrevet 24. juli 2006 Så bra at du skal ha UL om 2 uker igjen, da ser du garantert hjertet og sikkert mer også. Men vet at det er leeenge å vente..jeg synes tiden går utrolig sakte. Men verdt å vente på da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maikaen Skrevet 24. juli 2006 #11 Del Skrevet 24. juli 2006 æ va på ul førr 2 uke sia. da sa han at æ va 5-6 uke på vei! æ sunst egentli d va litt rart, sia æ hadde mens siste gang 17mai uka. testn min tok æ 20 juni, å den va veldi positiv! digital å greier, der d sto GRAVID m bokstava å alt... fikk litt sjokk da ja! æ sunst no at æ burde være lengere... katti hadde dokker sist mens om æ tør spørre? bare førr å sammenligne. gynekologen harr gjedd mæ termin 5 mars å legen 24 februar.. men no ska no æ på ny ul no på onsdag:) blir spennanes! bare så synd at æ må dra aleina... min kjære e på ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothica Skrevet 25. juli 2006 #12 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg var til ul i uke 6, da var min lille bølle ca 67 mm.. sist jeg var der, var i uke 7, og da var bølla ca 97... Vet ikke helt hva som er normalt jeg :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothica Skrevet 25. juli 2006 #13 Del Skrevet 25. juli 2006 Ops, mente 6,7 og 9,7 *ler* Er nå i ellevte uke, og den skal i allefall være da 41-52 mm. (uten komma ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 25. juli 2006 #14 Del Skrevet 25. juli 2006 Det stemmer nok veldig med 5 mm:) det er det det står andre steder at barne sånn ca vil være:) pluss, minus:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #15 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei du - jeg hadde siste mens 5 mai, jeg - så jeg må ha hatt veldig veldig sen eggløsning denne måneden (er vel 6+3 i dag). Det er ikke alltid man har EL helt etter boka - så jeg ville stolt på UL-terminen din fremfor mens-terminen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 25. juli 2006 #16 Del Skrevet 25. juli 2006 He,he enig med deg, stol på UL:) Jeg har veldig lange sykluser, så jeg har regnet det ut fra når testen var positiv, og ut i fra det stemmer det med "når vi gjorde det" for å si det sånn;) Min siste mens var 28. Mai, men jeg befruktningen skjedde rundt 28. juni....pluss, minus et par dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maikaen Skrevet 25. juli 2006 #17 Del Skrevet 25. juli 2006 ja okei.. no ane ikkje æ kossn syklus æ har.. men den mensen kommer så å si nøyakti på torsdags mårran m 4 uke i mella. altså når d e torsdag den 4 uka, da har æ mensen... æ ska no på ny UL imårra, så d blir spennanes!! kansje d bare e æ som vil være lengere på vei:) æ vil at d ska vises:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #18 Del Skrevet 25. juli 2006 er det vanlig med ul såå tidlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg hadde en SA 5. juni og fikk ikke mensen tilbake før jeg ble gravid. testet svakt positivt 4 uker og 3 dager etter SA'n... Jeg har fått ul så tidlig pga av at jeg har hatt flere SA bak meg og på grunn av sporblødninger og brun utflod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stomperud Skrevet 25. juli 2006 #20 Del Skrevet 25. juli 2006 jeg vil også på UL, for jeg er så redd.. hadd småblødninger.. men er på ferie nå.. går det an å ringe å bestille uten å kontakte lege?? Er det noen egene hjemmesider for UL, eller noe?? Hva ser dere så tidlig? ser dere noe?? Eller bare hjertet..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siv39 Skrevet 25. juli 2006 #21 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei Månestråle. Jeg hadde også første dag av siste mens 5 mai. og jeg er 11+4 uker. Med termin 11 februar. Så da må du ha hatt en utrolig sen eggløsning siden du bare er 6+3. er du sikker på at du har regnet riktig? Jag vår på ul i 9 uke og fikk konstatert fosterets lengde og daværende utregnet termin var riktig. Synes dette var litt merkelig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juli 2006 #22 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei Siv, ja, er faktisk sikker på at jeg har fått riktig termin nå og at jeg bare er 6 uker på vei. Har hatt UL hvor legen så et bankende hjerte og en spire på 5 mm - i tillegg tok jeg en blodprøve 19 juni som var negativ ifht graviditet. Så det betyr altså bare at jeg har hatt veldig veldig sen eggløsning denne perioden (og skjønner kanskje nå hvorfor det har tatt så lang tid å bli gravid når jeg har regnet med at EL har vært midt i syklusen.....). Lykke til med svangerskapet, må være deilig å være i uke 12!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg tror du må ha henvisnig fra lege for å få komme inn på gyn pol på sykehuset. Men prøv å ring sykehuset i nærheten der du er på ferie, og fortell om bekymringene dine. Så kanskje du får komme inn. Eller prøv på en privat klinikk, men da må du betale selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå