Gå til innhold

Jenta i magen min er visst en gutt!!

Anbefalte innlegg

Haha må le...

Var på ultralyd i dag. Den lille jenta jeg visstnok hadde inni magen min sist jeg varpå UL er visst en gutt:)

Alt står bare bra til med den lille. Må omstile meg litt nå, ettersom jeg bare har tenkt jente i en måneds tid.

Flere som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5715265-jenta-i-magen-min-er-visst-en-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var paa den ordinere u/l kunne de ikke se noe, saa maa si jeg er spent paa hva de sier pa N0tter0y klinikken om ei mnd. Men tror nesten jeg skal kj0pe alt n0ytralt som hvitt, gul, gr0nt osv, just in case de tar feil, saa faar jeg heller ta meg en skikkelig handletur etter f0dselen.. Dessuten har jeg termin 24 nov, saa kan hende vi er heldige og faar litt t0y i julegave :)

Det var bare litt rart å få motsatt beskjed! Jeg kjøper herved nøytralt tøy, for det hender jo at de tar feil. Jordmor sa at det i noen tilfeller kunne være oppsvulmende kjønnsorganer hos jenter som fikk det til å ligne gutt.

Uansett ble jeg så glad for at alt sto bra til med den lille:)

oioi så spennende! La meg høre hva de sier da! Har ikke du mange gutter fra før også?

har litt jentefølelse jeg også, så skal være nøktern med innkjøpene. blir vel så jeg spanderer på meg en 3D-UL. Hvor langt på vei var du da du var på UL?

Annonse

Jeg har to gutter og ei jente så det er helt i orden med en gutt til :0) Men det hadde jo vært perfekt med ei lita jente da. Da hadde det blitt to av hver.Pluss har så mye jente tøy fra sist gang......Skal si fra jeg.Skal på ul den 17 håper på å få bekrefta kjønnet da.Er så spent .Har gutte namn klart , men ikke jente namn.

Jeg var så vidt 17 uker på vei.Var på tidlig ul pga at pappa låg for døden ogvi ville fortelle han hva det blir....Når var du første gangen på ul da de sa jente ?

Legen sa at her er ser det ut til at det er tre føtter :0) Men at han ikke kunne garantere for det kunne være navlestrengen.Først ville han ikke si noe kjønn.Han pleier egentlig ikke ta feil.Men han sa at han trodde gutt siden vi ville ha svar og var på ekstra ul.Men var bare 16+6 på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...