Gå til innhold

Nå blir det årnings....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

så spennede da..start på pergo i dag..og starter vel og teste etter el på dag 12..tenker jeg.får svar på prøvene på fredag og vet ikke hvor raske de er og gi meg metaformin viss jeg må ha det..men håper og få det ganske så raskt.

Annonse

Hm.. har lurt på det lenge men nå klarer jeg ikke å la vær å spørre lenger. Hva er Pergo? Og hva er Metaformin???

Skal selv begynne med akupunktur nå i 11 pp.

Høres ut som du kommer til å bli gravid ganske snart :-)

Lykke til,

pergo er tabletter som stimulere el for de med dårlig eller som mangler el da.Og metaformin er jeg litt usikker på..men hjelper litt på el den også.Men som sakt spør kirsty eller emblamamma.

Håper og bli gravid nå denne syklusen eller neste.Så vondt i den enne armen etter akupunkturen i dag...håper det hjelper.

Pergo er et middel som stimulerer til EL

Metformin er tabletter som hjelper på di som er insulinresistent (vanskelig ord) Somoftest har di som har PCO det. EN produserer formye insulin og det hjelper ikke på.. Selve veggen i eggstokken blir hardere, så det er vanskeligere å slippe ut egget... Kan også hjelpe på vekta :)

Men er viktig å trappe opp den når en skal begynne på den, ellers så blir magen kranglete ;)

Håper dette var noe hjelp da :)

15pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...