willow Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Skal til legen for å få resept på den pneumo-vaksina! Er fortsatt litt i tvil, men hadde han vært to uker yngre hadde den jo vært i vaksine-programmet hans også, så da så... Men syns det er såååååå dårlig gjort at vi faktisk må betale selv! Hadde vi bodd i hjemkommunen min, hadde vi fått den...
Dua :o) Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 ja huff....vi var å fikk resept i dag vi, hadde vært litt yngre så hadde vi sluppet dette styret. ser det er flere kommuner som gir den til 2005 barna også ja, det hadde vært noe...
*makrell i tomat* Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Ja,jeg og blir så eitrande forbanna når jeg tenker på hvor urettferdig dette er!!!!! Vi bor i ett av verdens rikeste land, og da ikke klare å dele ut denne vaksina til de få barna det gjelder...grrrr...har ikke ord!!!! Men vi har valgt å ta den,skal snart bestille andre dose. Orker ikke tanken på hva som hadde skjedd vist hun hadde blitt smitta... klemz
Happy H Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 samme her, 3 dager for stor e snuppo mi..utrolig latterlig
Påan-igjen Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Helt enig. Det er skikkelig urettferdig, og helt utrolig når vi bor i en av verdens rikeste land....
Tommage♀♂ Skrevet 26. juli 2006 #8 Skrevet 26. juli 2006 Har satt første dose i dag vi. Kommunestyret skal ta det opp i August, om alle under 2 år skal få den gratis. I så fall får vi det refundert. Men har ingen forhåpninger om det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå