Gå til innhold

Hjelp- eser ut allerede :-(


mamma til yalisa

Anbefalte innlegg

Er i uke 9 nå, og føler at magen allerede buler ut. Far til barnet komenterer at magen min har forandret seg, og jeg lurer på om andre også føler det? Klarer ikke å holde magen inn. Er det kun luft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dette er din 2. graviditet kommer nok magen tidligere. Livmora utvider seg fortere under 2., 3 svangerskap fordi kroppen kjenner igjen tegnene fra før.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker det samme som deg. Magen buler, og buksene strammer allerede. Magen kom tidlig også ved mitt første svangerskap, men tror ikke den kom så fort som denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - samme her! Jeg er bare i uke 7 men magen er allerede stinn som bare det (kjennes nesten ut som kynnere, men det er jo tvilsomt selvsagt) og buksene strammer veeeldig. Skjønner ikke dette - men det er vel bare masse luft vil jeg tro - men vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min mage har også blitt stor!er i uke 10 nå og har fått den kulen! buksene mine passer ikke lenger,så jeg er nødt til å bestille meg noen mammabukser.. skjønner ikke at det er mulig å få så stor mage så fort jeg!magen min var ganske flat fra før,så den har nok økt med en del cm i omkrets! kjenner ingen som har vært gravide og fått så stor mage så fort.. blir nesten bekymret jeg. men nå skal jeg til legen på første sjekk om ei uke,så jeg får se hva hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, godt det ikke er bare meg da :-). Men den med tvillinger gjorde meg betenkt he he. Skal også til legen om en uke, så håper at vet mer da. Kan jo bare være at er mitt andre svangerskap ja.

Lykke til alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi damer har en tendens til å holde magen inne, men når man er gravid så slipper man kanskje ut magen igjen? ;) Og for deg som har født før, det er vel ikke umulig at du kjenner kynnere, føler det sånn selv i alle fall...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...