Gå til innhold

kreative sjeler søkes til pappa-gave

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen kreative sjeler som har gode forslag til hva samboeren skal få når han blir pappa for 1.gang?

hørt noen navne en "pappa-bok", er dette en man kan kjøpe eller lager de den selv?

please hjelp en fantasiløs sjel som vil glede mannen sin!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt tips:

"Pappa for første gang" av Finn Bjelke, illustrert av Frode Øverli (han som tegner Pondus) - morsom, men også litt alvorlig bok om å bli pappa! Finnes for eksempel på bokkilden.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga ham en fjernstyrt bil og en bok om golf da vi fikk førstemann. Det var viktig for meg at det var noe kun til ham, og ikke noe jeg også kunne få glede av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm tenke å æ vil gi han nå som e bare hans.. ei bok.. tja.. det e jo sikkert ei fin bok, men kor masse får han glæde av den. tenke nu min ialle fall, not.. ville heller da gått for fjernstyrt bil som hege over her! eller gavekort på klær eller parfyme.. nå som han ialle fall får brukt for å kan ha glæde av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt en kortholder der det er gravert "verdens beste pappa" på baksida,og navnet hans på framsida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt på et abonnement på morgenbladet som han pleier å kjøpe likevel... Kan være kjekt å få noe som er bare til ham :-) ...men blir jo litt vanskelig å beregne da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det bensindrevet radiostyrtbil til pappa'n. Jeg ønsker å gi ham noe som blir bare hans, og en sånn bil har han ønsket seg i llengre tid uten å hatt råd til. Jeg har aldri fått råd jeg heller, hadde det ikke vært for snille lånekassen som gir meg fødselsstipend... :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en samboer som er "rocker" og jeg har kjøpt en t-skjorte på nett som ikke går an å få tak i i norge til ham. Tror nok han blir kjempeglad for den!! Han er andregangs pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for rasende innlegg: hvorfor i all verden skal den nybakte faren få en fjernstyrt bil i gave, av deg som har født hans barn? Ser ikke sammenhengen her... Er ikke gaven babyen i seg selv? "En gave som bare er til ham..." ja ja, håper jaggu dere får gaver tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lyst til å gi ham en gave, jeg. Dessuten er det noe han har ønsket seg lenge, det er ikke noe han får utelukkende fordi han skal bli pappa, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han har bært alle tingene mine i flere månder, gått i byen med dameveske og handleposer, snekra sammen seng og revet vegger i leiligheten, fordi han har lest artikler og bøker om amming, fødsel og hormonsvingninger hos gravidesom jeg har kommet drassende med, fordi han har lagt å ventet i timevis med hånden på magen for å kjenne de første sparkene, fordi han skipper bandøvinga fordi jeg er litt svimmel, fordi han står opp og henter vann når jeg er tørst, og fordi han heller aldri har gjort dette før og fordi jeg er så umenneskelig glad for at vi er to om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt et smykke (et røft gutte-smykke i hans stil) som er stjernetegnet hans. Samt et par boxere (trengte nye, hihi) og en genser som jeg vet han har sett på.

Sist fikk han original trøya til favoritt fotball laget sitt, var stor suksess!

Grunen til at jeg har kjøpt gave, er at jeg benytter alltid enhver anledning til å gi han gave, og dette er en kjempe fin anledning, syntes jeg:-) Den største gaven er jo babyen, som snart kommer til verden! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ber da om det også da!! skulle det være noe galt i å ville gi en gave også nå??!!! vi damer og babyen får jo både blomster og gaver, hvorfor skulle det ikke markeres også for barnefaren?! det er jo like stort for ham! herregud, du har sikkert en trivelig og fornøyd type...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...