Gå til innhold

El-tester fra billig-tester.no

Anbefalte innlegg

Kjøpte et sett med mange el-tester, strimler... Begynte på mandag da det var dag 9 i syklusen og jeg har de siste gangene hatt korte sykluser (27,28 dager)..

Har hver dag hatt en svak skyggestrek på testen, men på fredag kveld var streken tydelig (den var ikke sterkere enn kontrollstreken, men den ene siden av streken var like sterk, mens andre litt svakere).. Tok en til på lørdags morra og den var akkurat lik.. Etter det har det vært tilbake til skyggestreken, men siden jeg har lest her inne at streken skulle være tydligere eller like tydelig tenkte jeg ikke på det som el...

Men nå tenker jeg, det må vel ha vært el siden den var nesten like sterk som kontrollstreken og den har gått tilbake til det den var før?!?

Eller har jeg ikke hatt el??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5714576-el-tester-fra-billig-testerno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og fikk det samme som deg rosered-irriterende må jeg si!!! Men regner med & sater på at EL var på tirsdag/onsdagen som var ;) det passer med syklusen/tiden & EL slimet!

*krysser fingrene for oss*

Annonse

ja,teller ned dagene her..blir nesten litt lei av meg selv hehe =) jeg vet jeg kommer til¨å dø av spenning,så kommer til å teste om 8 dager ja =) *skammemegburdejeg* hihi

Det skjedde noe veldig likt med meg også i går og i dag. Teststreken ble akkurat slik som du beskriver den. Og jeg tolker egentlig testene som om jeg har eggeløsning for de er veldig mye sterkere enn de har vært tidligere.

Jeg håper det klaffer for oss nå!!

Det stemmer nok at den er negativ når streken er svak. Finne jo ikke svake el-tester, bare svake gravitester... Men uansett: dersom det passer med syklusen, den var sterkere et par dager og den gikk tilbake til "normalen" ville jeg gått for at det var en el. El kan kjennes også da... hva med å tempe i tillegg? Vil bare legge til at LH nivået er høyest om kvelden:-) Så test el på kvelden!

Går for at det var en el... Har tenkt på å tempe, har prøvd, men har nok med å stå opp om morran så kommer ikke på det før etter at jeg har stått opp... men skal prøve neste periode dersom det ikke ble klaff nå:)

Testa på kvelden, men måtte sjekke om det ble samme resultat morran etter positiv test....

Jeg melder meg inn her! Jeg har brukt EL-test i 20 dager nå og alle har vært synlige, men langt fra like sterke som kontrollstreken. I går og i dag har jeg hatt sterkere streker. Ikke helt lik som kontrollstreken, men i alle fall merkbart sterkere enn de foregående 18 dagene. Den er jo nesten like sterk som kontrollstreken.

Jeg *HÅPER* at dette indikerer EL!?!?

Men er det vanlig at EL-testen er postiv i mer enn en dag? Nå har jeg bare èn test igjen, så hadde vært kjipt om jeg ikke fikk styrket mine EL-antagelser på den.

Vi får krysse fingrene for hverandre alle sammen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...