Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Har 9 dager igjen til termin og har ingen tegn til at noe skjer med det første. Har hatt en del plager gjennom svangerskapet, men det har bedret seg den siste uka. Eneste jeg kan klage på nå er varmen, en 110 kg kropp og enorm mage, litt halsbrann, litt kvalme, dårlig nattesøvn og mye vann i kroppen, men jeg er jo egentlig i grei nok form til at dette bør gå sin gang. Jeg tenker på alt snakket om alt dette som skal sette igang fødselen før tiden.. Mulig jeg er sær, gammeldags, uvitende, men kommer ikke babyen når den er klar?????
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 heisann du ! :-) har 11 daga igjen! å ja kjedeli å vil ha han ut nu.. ikke så masse pga at æ e lei men slit så me bekkene.. å det verke sånn.. så å si heeeellleee dagen.. har å lest masse masse om der her å få sette i gang me masse kjerringråd, men trur æ holde mæ unna.. trur babyen kommer når den e klar! men det e jo vel lov å håpe litt etter litt snugling me gubben :-)
haater husarbeid Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Akkurat! Babyen kommer når den skal den og det er lite en kan gjøre for å få den til å komme før. En ting jeg ikke skal gjøre denne gangen, er å stresse med å få den ut...... den kommer nok når den skal og det haster faktisk ikke. Jeg gleder meg ikke slik til fødselen at jeg kommer til å gjøre noe for at den skal starte tenk! Så vi er ihvertfall to
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 glæde mæ ikke t fødseln heller, men kan ikke si æ grue mæ så masse heller for har ikke vært igjenna det. har ikke hatt kynner eller nå så ingen smerta t nu ialle fall!! :-)
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Litt sengekos må man jo ha lov til, enig der... Selv om jeg faktisk har holdt meg unna nå når vi har vært på ferie og det har vært laaangt til sykehus. Har vært redd for at det skulle sette igang jeg. -Men nå, er vi hjemme, og selv med denne store hvalross kroppen, så kan det jo hende at man får lyst!!! Ønsker dere lykke til iallefall, og vi lar babyene komme når de har lyst... :-) HI
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Akkurat når det gjelder sex og mannen har utløsning mens han er inne, tror jeg virkelig at dette kan sette i gang fødslene når man begynner å bli klar for det. Selv er jeg i uke 27 og har hatt utrolig masse kynnere etter sex. Derfor gjør kjæresten min seg helt ferdig på utsiden, siden dette har vært så plagsomt, og da ble det slutt på kynnere som bare varte og varte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå