Gå til innhold

Hei Hilde M


Gjest

Anbefalte innlegg

HEI! virke som et veldig aktiv medlem her... :)

kor e du i fra? har termin dagen etter deg altså 26 juli.. ingen tegn til noen fødsel.. hvordan går d med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Har ikke så mye å gjøre imens jeg venter, så da er det morro å slå ihjel tida her. Blir litt nedsatt aktivitet i denne varmen:-)

Jeg er fra Oslo, du da? Begynner å bli temmelig lei nå, hatt maserier i 5 uker uten at det blir noe mer, så håper hun finner ut at hun vil komme snart. Har det tydeligvis godt der inne! Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite å gjør her å jah... bor i trondheim :) har en del kynnere.. så har æ noen merkelige smerta nederst i magen noen ganger.. kan ikke beskrives.. men sikkert no modings på gang :)

har vært i topp form gjennom hele svangerskapet her.. vært litt forsjøla men lrs ikke noen problemer.. har litt høyt blod trykk no da men d er vell vanlig i slutten...

 

er dette din første? gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nr 2, har ei jente som ble to år den 21/7. Jeg er 23, blir 24 i oktober. Har en samboer på 29 år.

Har hatt mye modningsrier, så trodde jeg kom til å føde før, har i tillegg 5cm åpning, men det hjelper lite, her skjer det lite. Det du kjenner nederst i magen tror jeg er at det modnes, jeg har hatt det mye sånn iallfall.

Er dette din første? Gammel er du?

Får håpe vi slipper å vente så lenge! Har to venninner som har født forrige uke og de hadde termin etter meg, hjelper ikke akkurat på humøret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har msn, men den virker ikke akkurat nå. Skal få typen til å se på den igjen, så skal jeg logge meg på med en gang den virker igjen:-) Kjekt å ha noen å prate med, tida går sakte nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...