Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI! virke som et veldig aktiv medlem her... :)

kor e du i fra? har termin dagen etter deg altså 26 juli.. ingen tegn til noen fødsel.. hvordan går d med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Har ikke så mye å gjøre imens jeg venter, så da er det morro å slå ihjel tida her. Blir litt nedsatt aktivitet i denne varmen:-)

Jeg er fra Oslo, du da? Begynner å bli temmelig lei nå, hatt maserier i 5 uker uten at det blir noe mer, så håper hun finner ut at hun vil komme snart. Har det tydeligvis godt der inne! Hvordan er formen din?

Skrevet

lite å gjør her å jah... bor i trondheim :) har en del kynnere.. så har æ noen merkelige smerta nederst i magen noen ganger.. kan ikke beskrives.. men sikkert no modings på gang :)

har vært i topp form gjennom hele svangerskapet her.. vært litt forsjøla men lrs ikke noen problemer.. har litt høyt blod trykk no da men d er vell vanlig i slutten...

er dette din første? gammel er du?

Skrevet

Dette er nr 2, har ei jente som ble to år den 21/7. Jeg er 23, blir 24 i oktober. Har en samboer på 29 år.

Har hatt mye modningsrier, så trodde jeg kom til å føde før, har i tillegg 5cm åpning, men det hjelper lite, her skjer det lite. Det du kjenner nederst i magen tror jeg er at det modnes, jeg har hatt det mye sånn iallfall.

Er dette din første? Gammel er du?

Får håpe vi slipper å vente så lenge! Har to venninner som har født forrige uke og de hadde termin etter meg, hjelper ikke akkurat på humøret!

Skrevet

dette er min første.. fylte 20 1juli :) pappan e 29..

åå typisk d jah.. har du ikke msn? så kain vi hjelpe hverandre å slå ihjel litt tid? :)

min msn : [email protected]

Skrevet

Har msn, men den virker ikke akkurat nå. Skal få typen til å se på den igjen, så skal jeg logge meg på med en gang den virker igjen:-) Kjekt å ha noen å prate med, tida går sakte nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...