Gå til innhold

Kombivogn med softbag. Noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Vi tenker på å kjøpe brukt vogn, og nå har vi funnet ei ny vogn som av diverse grunner skulle selges til 2500 kr (Hauck Memphis Air). Jeg syns hvertfall det er veldig mye bedre at den er ubrukt enn at noen jeg ikke kjenner har brukt den, og 2500 kr er jo veldig mye billigere enn hva ei ny barnevogn koster.

Men... den var med softbag, og det har jeg egentlig ingen erfaring med. Er det noen som vet om den er like fin å bruke om vinteren som en hardbag? Jeg vet at niesa mi lå i softbag og ho er født i desember, men jeg har også hørt at softbag er kaldere enn hardbag. Vi har ikke bil, så det gjør ingenting at den ikke kan brukes der.

Blir veldig glad hvis noen har erfaringer å dele med meg! En annen ting jeg lurer på er om noen vet om man overtar garantier og slike ting når man kjøper brukt vogn (hvis garantiperioden ikke har gått ut selvfølgelig...), eller mister man da retten til å klage til forhandleren?

Fortsetter under...

tror foresten jeg skal ha vogn med softbag selv.. med dunpose i.. evt noe varmt under.. et lammeskinn om det er plass.. men tror ikke det er noe problem at det skal bli for kaldt egentlig.. og vi som får barn i vinter trenger jo ikke å tenke så mye på størrelsen på bagen heller, for det er jo vinter når babyen er liten enda.. så da tar h*n ikke så mye plass i bagen i forhold til en baby på 5-6 mnder..

åsså liker jeg at det er lett og ta softbagen ut av vogna. praktisk om vi skal inn noe sted og baby sover..

mja.. det var nå det jeg hadde tenkt på i forhold til softbag.. selv om jeg som sakt ikke har noe erfaring å vise til;)

Annonse

ja, helt klart.. hadde jeg bodd "opp i høyden" så hadde jeg helt uten tvil gått for softbag! jeg er ikke så sterke jeg, så å bære noe tyngre opp hadde vert helt håpløst!

har lyst på den vogna jeg også.. men klarer ikke bestemme meg helt.. har lyst å se og ta litt på den liksom;p vanskeli å avgjøre sånt bare av bilder.. men om du skal kjøpe den på finn så kan du jo sikkert se på den først da:)

(regner med det er der du har sett den, var å snoket der i går jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...