Gå til innhold

Slimproppen, igjen....:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vel knapt nok hørt om den berømte slimproppen før jeg begynte å lese her på BIM. Men nå er det altså min tur til å sitte her å spekulere på om den er i ferd med å gå hos meg :o) Har kommet blankt, geleaktig, men litt seigt slim i dag, håper det er slimproppen, å at ting er på gang her snart... Har 4 uker igjen nå, å begynner å få veldig lyst til å få hilse på knøttet i magen, men er på ingen måte desperat etter å få den ut, den kommer vel når den er klar. Om det er proppen som kom i dag, er det tegn på at man er moden/ begynner å bli det? eller trenger ikke det å bety noe som helst? Tenker at kanskje det er begynt å modnes, å det kunne hjulpet på å få mannen med på litt sprell i køya :o) Noen tips om hvordan jeg kan få¨det til :o)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter et intenst studie av slimproppen (min begynte å gå 26.juni), har jeg lært og kommet frem til følgende;

Slimproppen kan gå etappevis i mange uker, men dersom den er blodblandet er ofte fødselen nært forestående, men også her finnes unntak.

En jordmor fortalte meg at om hele proppen gikk, og da er det snakk om ganske store mengder slim med blod i, da begynner fødselen om kort tid. Hos mange kommer litt av proppen og uten blod og da kan det ta alt fra timer, dager eller uker til fødsel.

Da min begynte å gå, kom det blankt, litt grønnaktig, slim over noen dager (til sammen ca. 1 drøy ss:-)

Jeg trodde da at fødselen nærmet seg, men tok grundig feil:-(

Det jeg har merket er at etter samleie kommer det gjerne mer. Tror nok at sex har en effekt, om det ikke akkurat setter igang noe, så hjelper det på modningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...