Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Når kjøper dere amme-BH? Tenker at det er greit å ha det i hus, men samtidig hører man stadig at man blir så mye større når babyen kommer og melkeproduksjonen setter i gang. Kjedelig å kjøpe noe nå som er for lite når man trenger det....
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 ja tenke å litt på det her. har 11 dag at termin men har ikke kjøpt enda. men må jo gjøre det, for skal jo ha me på sykhuse.. derfor tenke æ at æ kjøpe en, eller to nu. så ser æ heller når ungen kommer å puppan fylles opp om det går bra eller må invistere i nye igjen!
1 + 1 spire :-) Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Jeg kjøpte 2 stk ca i uke 18-19, jeg... Fant endelig noen gode, og mine gamle bh'er var jo allerede ALT for små!!
Rut Bram Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Det er greit å ha to-tre amme-bh klare før fødselen, når melken først kommer så kommer den gjerne i strie strømmer, og man må kanskje skifte bh dagligen eller flere ganger for dagen pga lekkasjer, særlig i begynnelsen... og de første dagene/ukene kan det være vanskelig å komme seg ut på shopping, da går det gjerne i ett med baby,amming og soving! Erfaringen fra sist er iallefall at det lønner seg med et par-tre (billige) ammebh'er i starten, og så kan en kjøpe flere og bedre (dyrere) senere. Sist kjøpte jeg ammebh i en størrelse større enn det jeg brukte til vanlig, og det holdt i begynnelsen. En periode etterpå brukte jeg to størrelse større, men ettehvert som produksjonen stabiliserte seg og bebisen også fikk fast føde, så ble det ned en størrelse igjen. Så det er faktisk lurt med bh-er i flere størrelser også!
irdilenji-jente-og-gutt Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Når dere sier en str større, betyr det fra B til C eller fra 80 til 85 eller begge deler? Er så forvirra på hvilke str jeg egentlig skal ha. Var ikke forberedt på å øke så mye i omkrets også. Lurer på om jeg skal kjøpe en litt størrre til å ha klar, men skal jeg bare ha større cup eller må jeg ha større omkrets også tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå