Gå til innhold

8.uke kjenner ingen symptomer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slapp av!

Har vært i 8. uke og tenkt at " er det noe her?? Jeg kjenner da ingenting"... men tro meg... symptomene kommer å går.. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg er uke 9 og det er sånn,er jeg gravid eller ikke liksom? Tror dette er helt vanlig! Man hører om alle som har alle de sympyomene og da skjønner man ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høyre at det er fleire som meg. Det er lett å bli redd når ein ikkje kjenner forskjell. Er det nokon som har informasjon om det har betydning eller ikkje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle sier symptomer er et bra tegn,men ikke vet jeg. Kjenner ingenting ihverfall.

Flere som har det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sa til meg at slutt å bekymre oss for alt mulig! Vi blir jo gale tilslutt fordi vi hører hvordan naboen har det og sånn har ikke jeg det! Bare tull! Det som er vanlig for en trenger ikke være det for en annen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ingen symptomer.. Ingen ømme pupper eller kvalm eller annet.. er i uke 7.. Forrige gang lå jeg over toalettet i 9mnd... så håper at alt er bra - og krysser i taket at jeg ikke skal bli dårlig denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke ni og har ikke hatt noen symptomer de siste 3 ukene. Er kjempebekymra!!!

 

Men er veldig sulten for tida...ikke no sikkert symptom...

...og magen buler ut ganske så mye.....luft, eller av mat?

 

 

Huff,vi bekymrer oss mye, jenter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9+1 og var hos legen i går. Fikk faktisk en aldri så liten skjennepreken fordi jeg henger meg opp i så mye rart, hva andre opplever og sier, og det har ingenting med meg og min graviditet å gjøre sa hun. Hun sa faktisk at jeg ikke burde lese så mye på nettet om jeg skulle bli så stressa av det, men jeg får heller bare prøve å ikke henge meg opp i det. Jeg lærer jo veldig mye av nettet også da.

Men hun sa ihvertfall at ingen symptomer er like bra som mange symptomer. Ingen forskjell i hvor "bra" svangerskap man har, hun sa det var litt vandrehistorier ute og går. Jeg velger å tro at det er sant ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg oppdaget ikke at hun var gravid før hun var over 6 mnd på vei, for hun hadde ingen symptomer uten om at mensen ikke var der, men i og med at hun til vanlig har mensen 1-2 ganer i året så var det jo ikke unaturlig for henne det heller. Kan si at det var flaks at hun i det hele tatt ble gravid. Så nyt heller om du ikke har for mange symptomer:) Jeg hang over doskålen i 4 og 1/2 mnd med førstemann, kunne vært kjekt om jeg slapp det denne gangen...men jeg tviler vel på at jeg er så heldig;)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...