Gå til innhold

8.uke kjenner ingen symptomer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

er i uke ni og har ikke hatt noen symptomer de siste 3 ukene. Er kjempebekymra!!!

Men er veldig sulten for tida...ikke no sikkert symptom...

...og magen buler ut ganske så mye.....luft, eller av mat?

Huff,vi bekymrer oss mye, jenter :(

Jeg er 9+1 og var hos legen i går. Fikk faktisk en aldri så liten skjennepreken fordi jeg henger meg opp i så mye rart, hva andre opplever og sier, og det har ingenting med meg og min graviditet å gjøre sa hun. Hun sa faktisk at jeg ikke burde lese så mye på nettet om jeg skulle bli så stressa av det, men jeg får heller bare prøve å ikke henge meg opp i det. Jeg lærer jo veldig mye av nettet også da.

Men hun sa ihvertfall at ingen symptomer er like bra som mange symptomer. Ingen forskjell i hvor "bra" svangerskap man har, hun sa det var litt vandrehistorier ute og går. Jeg velger å tro at det er sant ;-)

Ei venninne av meg oppdaget ikke at hun var gravid før hun var over 6 mnd på vei, for hun hadde ingen symptomer uten om at mensen ikke var der, men i og med at hun til vanlig har mensen 1-2 ganer i året så var det jo ikke unaturlig for henne det heller. Kan si at det var flaks at hun i det hele tatt ble gravid. Så nyt heller om du ikke har for mange symptomer:) Jeg hang over doskålen i 4 og 1/2 mnd med førstemann, kunne vært kjekt om jeg slapp det denne gangen...men jeg tviler vel på at jeg er så heldig;)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...