3småskatter:0) Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Jeg kommer nå ifra ferie og sliter med mye vann i kroppen både i ansikt, armer og bein.Jeg ser liksom helt rar ut i fasongen, og spesielt den ene foten er ganske hoven... Ferien har vært preget av mye varmt vær og kjøring over lang tid. Kan dette være en grunn til at jeg har fått så mye vann i kroppen. Er det noe jeg kan gjøre for at hevelsen skal gå ned?? Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Det varme været har i alle fall mye å si for vann i bena for min del. Var en helg et sted med kjøligere klima, og vips forsvant mye av vannet. Nå er jeg tilbake i varmen og vannet er tilbake... De eneste rådene jeg har er å sitte med bena høyt så mye du kan, ha dem i kaldt vann så ofte som mulig, rør på deg, bruk støttestrømper og drikk vann. Du blir nok ikke kvitt vannet helt, men det hjelper i alle fall noe. Lykke til!
Vanja84 Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Spis fersk ananas.. det er vanndrivende å ikke farlig i følge min jordmor. Drikk vann med sitronskiver i.. ligg på venstreside til du må på toalettet å tisse.. skal være vanndrivende det og... alt dette er tips jeg fikk i dag...
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Hei! Varmen har nok mest å si tror jeg. Men tror ikke det blir bedre av å sitte lenge i bil.. Det er et el annet med at man trykker på venene i bena som bringer blodet tilbake til kroppen å gjøre tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå