Gå til innhold

Stemmer dette?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som vet hvilket kjønn dere venter...om noen har vært mye "dårlig" og venter gutt? el helt fin og venter jente? eller er dette myte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært veldig opplagt og venter jente, men kjenner andre som har vært dårlig når de har gått med jente og fine når de har gått med gutt... Så det er nok en myte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan aldri tenke meg at dette stemmer, det må være tilfeldigheter. Jeg har vært fin og venter jente, men kjenner også noen som har vært dårlig og fått jente. Og noen som har fått gutt og vært helt fine. Er vel individuelt dette som alt annet tenker jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. her hos oss siest d at viss en er mye dårlig venter man en jente og er en ikke dårlig venter man en gutt.. tror d bare er en myte..

jeg har vert veldig dårlig og venter jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente og var skikkelig dårlig når jeg gikk med henne. venter jente denne gangen og og er frisk som en fisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har født en gutt og to jenter, og venter nå jente nr tre. Var ikke kvalm når jeg gikk meg gutten, men har vært kvalm de andre gangene. Forskning viser at man har større mengeder av et visst hormon i kroppen når man bærer et jentefoster, og dette kan føre til at enkelte er mer kvalme når de bærer jentefoster enn guttefoster. For meg har dette stemt, og iflg jormor er dette mer enn myter. Men, som hun sier, mange er også kvalme når de har gutter i magen, så dette er ikke noe absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i kjempeform da eg fekk gutt og veldi dårli me jentene, dårli denne gangen også men veit ikke ka det blir enda. Så det blir spennende og se om det stemmer denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får visst jente, sa de på UL ihvertfall. Har ikke vært dårlig i det hele tatt,ingen kvalme... :)

Men, når jeg har nevnt min fine form til venninner og bekjente, så har mange sagt..."aha, da blir sikkert en gutt! For med jenter blir man såååååååå kvalm altså"

Og har selvsagt endel venninner som har avkreftet det hele med å si hvor dårlige de har vært med gutter / hvor friske de har vært med jenter.

Det kan jo være at det er en norm for dette...At 60% av jentesvangerskap innbærer kvalme, mens 60% av guttesvangerskap er lettere generelt... Men jeg aner ikke. Individuelt fra person til person tipper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter jente å har vært mye dårlig, når jeg skulle ha min sønn så var jeg i fin form.. jeg var litt dårlig med jenta mi i mellom å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...