Gå til innhold

vente med soppkur?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste i et innlegg lenger nede at viss en har mindre enn 3 uker igjen til termin så burde man gå til lege eller jordmor for å sjekke om man har åpning før man tar canesten kuren. jeg har akkurat 3 uker igjen til termin, og tror jeg har sopp. skal til lege på fredag, bør jeg vente med å ta kuren til jeg har vært der? er det farlig for babyen viss jeg går lenge med sopp uten å gjøre noe med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmålet er vel heller om du KLARER å gå med sopp så lenge....

Skrevet

Kanskje vent med stikkpillen til du har vært hos legen, å bare bruk krem å smøre med? Tror ikke det er farlig for babyen, men fryktelig ubehagelig for deg da! Tror jeg ville ringt for å høre med legen om jeg kunne brukt stikkpille nå. Den skal jo ikke såååå langt opp, å man skal ikke bruke innføringshylster når man er gravid, så har jo ganske grei kontroll på hvor den havner henne da... Gå i allefall ikke lenge med soppinnfeksjon, er jo bare så ubehagelig for deg.

Skrevet

Dette med sopp er kjipe greier. Sliter med det selv, men er ikke så langt på vei som du og tok en stikkpille uten å ha vært hos legen. Men brukte ikke innføringshylsteren. Jeg har hørt fra andre at de har blitt anbefalt av jordmord å ta en soppkur når fødselen nærmer seg. Da er det mindre fare å få sopp etter fødselen. Men dette er noe jeg har hørt via noen som kjenner som..osv... Noen andre som har hørt om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...