Gjest Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 idag traff jeg overlegen på fødepoliklinikken. han tok ultralyd og beroliget meg med at dette er noe de ser svært ofte, og det er vanlig særlig på slutten av svangerskapet. alt ser helt fint ut med gutten vår, og han ligger ann til å bli en ganske så gjennomsnittelig baby ang størrelse. det finnes egentlig ikke noe svar på hvorfor noen babyer får dette, men jeg skulle være helt rolig, og slappe av!! så da slår jeg meg til ro med det! og jeg hadde forresten rett i at han snurret seg langt ned i bekkenet igår!! det kjentes veldig godt, hadde flotte kynnere i tillegg, og nå kan jeg kjenne tyngden der nede på en annen måte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 heisann.så godt at alt så fint ut da.er ikke morro å bekymre seg.nå får du slappe av å kose deg resten av tiden. merker selv at det er mer bekymringer denne gangen enn di andre... men som regel er jo alt bra. ingenting er bedre enn å få gladmeldinger fra legene =0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m*78 Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Så godt å høre at alt er bra da! Nå kan du slappe av, å bare nyte tiden som er igjen uten å trenge å bekymre deg mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 ja, det er helt hærlig! har grudd meg en del og tenkt masse rare tanker om det værst mulige utfallet så klart.. men slik er det vel, man krisemaksimerer gjerne litt mye:-) synes også at dette svangerskapet har vært preget av mye mer uro og skumle tanker enn det første.. da tok jeg liksom for gitt at alt skulle gå helt fint.. det gjør jeg ikke på den samme måten denne gangen! men nå er jeg heldigvis snart i mål:-) lykke til til dere andre og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå