Jonas-mamma'n Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 For et par dager siden, merket jeg noe nytt og rart med kroppen min....det er vanskelig å forklare, men det virker som om jeg får veldig høy puls, og får "problemer" med å puste....det kjennes i halsen og øverst i bryster, og er veldig ubehagelig. kjennes nesten ut som om pulsen slår veldig hardt ut særlig i halsen, og så kjennes det ut som om jeg ikke har fått pustet på en stund....og det svir litt i brystet.er det noen andre som har opplevd dette? er det normalt, har det noe med å være gravid???? trenger svar fra dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tezzzer med 3 Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 har det også slik det er mest ubehagelig når jeg ligger.. er svimmel og svimer av en del til og med når jeg sitter.. har vært hos lege og alle prøvene var fine inkl. blodtrykk 110`/80 og hb 14,4.. skal til utralyd kl 1530 for å se om alt er bra med barnet.. ingenting galt med meg mener legen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Høres ut som et lett angstanfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas-mamma'n Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juli 2006 men det som er så rart er at jeg føler ikke noe angst!kan vel nesten ikke være angstanfall da, eller.....? merker sjelden noe når jeg ligger, er mest når jeg sitter,og av og til står. har vært inne på om d kan være halsbrann også,men er så usikker på om det kjennes sånn ut....hvordan skal en halsbrann oppleves da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2006 #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Man trenger ikke ha angst for å få et lett anfall, det er derfor man ikke skjønner hva det er hvis du forstår..Men, det trenger jo ikke være det. Halsbrnn kjenner du, det er anderledes, der brenner det i halsen og har ingenting med brystet å gjøre, heller ikke pusten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosemary Skrevet 24. juli 2006 #6 Del Skrevet 24. juli 2006 Eeeeh... Kan faktisk være halsbrann. iallefall slik jeg kjenner d. Er jo en grunn til at d heter "Heartburn" på engelsk. (hjertebrann) Brøv å drikke litt melk når dette skjer, hjelper på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
To store og en i magen Skrevet 24. juli 2006 #7 Del Skrevet 24. juli 2006 tror faktisk jeg har hatt det slik. i flere tilfeller har jeg følt meg annpustet og måtte "stoppe" opp litt selv om jeg sitter, for og trekke pusten. Føler pulsen var helt øverst oppi halsen og hyppig. Varte i alt fra 30 sek til 1 min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas-mamma'n Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 25. juli 2006 tusen takk for all repons! i dag skal jeg til legen, så da får vi se hva han kommer frem til. er i dårlig form for tida- veeeldig sliten, kvalm/svimmel, trykk i hodet osv. så håper jeg kan få en sykemelding så jeg får kommet meg på bena igjen og klar til ny innsats på jobb:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayaya Skrevet 25. juli 2006 #9 Del Skrevet 25. juli 2006 jeg har også tidvis høy puls. hører flere som har dette, så det skal være ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå