Gå til innhold

I dag limer jeg ting...

Anbefalte innlegg

Har limt døra inn til panneskapet med trelim og limt en perle fast i en ring med limpistol. Kjekt å fikse ting! Klarte også å lime en halv banan fast i kjøkkenbenken mens jeg holdt på med denne limpistolen.....

Har dere noe som trenger limes....? Jeg er parat med limpistolen min! :-)))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5713572-i-dag-limer-jeg-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkuratt i dag kunne du fått limt igjen munnen til min nydelige lille bikjevalp! Han er en ramp som har bitt over to av mine mest brukte søte sommersko i dag! Og gnagd store merker i peisen! Også bare kikker han på meg med dådyrøyne og da kan man jo ikke bli sint heller....! Sukk....

Annonse

Hehe...

Har hatt hund selv og vet hvordan det er... Har mistet både sko og møbler i løpet av valpetiden..

Hva slags hund har du...?

Grunnen til at valper har søte øyner er nettopp det at det hindrer oss fra å f.eks lime sammen kjevene deres, hehe :-))

Buhu...jeg vil å ha bikkje...vi var såååååååååååå nær på å skaffe oss en berner sennen, sukk....men så ble jeg gravid. Ikke ille det heller;)hehehe...men da feiga sdamboeren ut. Svogeren hans sa "berner sennen????For guds skjyld skaff dere en neip i stede" Dagen etter den mld fant vi ut av vi var gravide......

Men neste vår er det jo perfekt å få seg bikkje, da har jeg jo permisjon. Må bare finne noen riktig så salgbare argumenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...