sajam Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Da har jeg omsider kommet et skritt videre ) Synes ting går så utolig sakte den gangen her. Er 29 uker på vei med mitt tredje barn, ei frøken som skal hete Mathilde og ventes den 11.oktober. Har fra før ei frøken på 3år og en ung herremann på 2år, selv er jeg 24år Er ikke gift, men forlovet og vi har vært sammen i 5år ) Dette var da litt om meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigbeth Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Velkommen hit. Selv venter jeg mitt første barn og har termin om 10 dager, er 30 år og gift! Ønsker deg en fin ventetid videre, og selv synes jeg at 3. trim. har gått ganske så fort! Det er fint at du tar deg tid til å komme innom her av og til, for det tror jeg det er mange 3. gangsfødende som ikke tar seg tid til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
overtids eng0806 Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Velkommen til deg!! Har selv termin 29 aug med barn nr 2. Vet ikke hva jeg får så det blir spennende. Har gutt fra før. Lykke til videre i svangerskapet, går fort det siste trimesteret! ( Bortsett fra de siste ukene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå