Gå til innhold

Variasjoner på el.testene!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt el. tester fra billigtester. Å de strekene varierer så veldig! Fra dag til dag. Først en strek som er litt mørk, dagen etter nesten ikke noe? Så en mørk og en til, men så ingenting? Er det noen som vet hvorfor det er sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde de testene og var veldig missfornøyd! Vil anbefale deg å investere i de dyre testene på apoteket og bruke en av dem når du tror du har fått positivt på billigtester sine,bare for å dobbeltsjekke,så er du sikker! Da trenger du bare å bruke èn dyr test pr. syklus!(om du er så uheldig å måtte bruke noen måneder,som mange av oss må)

Skrevet

Ja det er nok ikke så dumt :o) annbefaler du CB eller er det noen andre som er bedre ?

Skrevet

Hmm,vet ikke helt. cb er sikkert ok. Kjøpte noen i utlandet,og har ikke funnet de i Oslo,så regner med jeg går over til cb sjøl etterhvert.

Skrevet

Da satser jeg på det? Hvilket land kjøpte du dem da?

Har kontakter i USA he he!

Skrevet

Kjøpte de på St.Martin,den franske sida av øya,så da er de nok importert fra Frankrike.(har ikke navnet på de her jeg befinner meg nå,desverre)

Skrevet

De vil variere ja, de går opp og ned i styrke, har ingenting å si. De blir ikke sterkere opg sterkere så positiv... derfor er det best å bruke digital, for da slipper du å se de strekene og tolke de... men kun positiv test betyr noe, ikke noe annet :-)

Skrevet

Det er ikke så lett å tyde nei, blir jo litt små forvirret he he!

Skrevet

Har du testet på samme tidspunkt på dagen hver dag??

Skrevet

Nei, jeg kjøpte så mange at jeg har prøvd litt forskjellig.... Noen ganger 2 ganger om dagen. Men ser ut til at det lønner seg å ta morgen urin. Selv om det står at man ikke trenger det.

Har vært svakere streker på ettermiddag/kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...