Gå til innhold

skal på ul 1530


tezzzer med 3

Anbefalte innlegg

har vært hos legen siden jeg er så mye svimmel svimer av når jeg sitter også.. blodttrykk og hb er bra så skal på ul.. jeg er 10+6 noen som vet om jeg må ha innvendig ul??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok du må ha innvendig ul,ja. De begynner visst ikke med utvendig før etter uke 12.

Lykke til, også må du fortelle hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på privat UL i uke 7 + 2 og fikk utvendig UL.

Så det er forskjellig fra sted til sted hvordan dem gjør det.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

litt satt ut.. var ikke planlagt.. har to små fra før.. blir litt rart med to på en gang.. hehe.. de kommer nok litt før terminen da.. det trodde gyn. også.. jeg er så veldig lita og tynn.. må nok ha et par dager på meg før det går helt opp for meg hehe.. fikk 2 bilder da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Gratulerer! Du hørtes litt satt ut ja... :)

 

"Da har jeg vært på ul, var to...." :)

Hehe. Det skal nok gå bra skal du se!!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :). Skjønner godt at du ble litt satt ut,ja, men når du får sovet litt på det, så føles det nok bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja litt.. ringtesten viste gutt på venstre og jente på høyre.. og min eldste sønn på 5 svarte med at det var en av hver nåpr jeg spurte om han trodde det var gutt eller jente..hehe.. har også fått mage er 11+0.. var litt bekymret for abort siden jeg hele tiden er så svimmel og uvel men dette er normalt når man venter to sa gyn.

svigermor trodde også det var to siden jeg var så dårlig.. hun har tvillinger selv..+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...