milde Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Hei! Holder på å bli gal av kløe nedentil. Klør foran skjeden og framover, blir helt gal! !!!!!! Noen som vet om det er noe vi kan smøre på nå når vi er gravide???????????????? Jeg har aldri hatt sopp el. før, men kanskje det er det???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Det kan hende det er sopp. Hvis du ikke har hatt det før bør du få en lege til å se på det, bare for å være sikker på at det er det. (litt kjedelig å starte en kur hvis det er feil..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline's*mamma Skrevet 24. juli 2006 #3 Del Skrevet 24. juli 2006 Trur nok kanskje du har sopp. Du kan bruke canesten salve+stikkpille. Er det mindre en 3 veker til termin, synast eg at eg las ein plass at du burde sjekke om du hadde opning. Ellers kunne visst babyen bli smitta. høyr med jordmor el lege for sikerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanutteogkruttet Skrevet 24. juli 2006 #4 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg varr inne hos lege idag for de samme symptomene som du har. Har hatt det i flere dager, og det har blitt vondt når jeg går også. Legen gjorde ingenting annet enn å kjenne på magen min, og høre etter fosterlyd. Men ba meg å komme innom med en urinprøve i morgen tidlig. Kunne være UVI kanskje sa han. syns det er litt merkelig at han ikke sjekke meg nedentil jeg da, blir gal hvis jeg må gå med dette over lengre tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milde Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juli 2006 Takk for svar! Jeg dro på helsestasjonen med urinprøve og de hjalp meg. Fikk noe reseptfritt som heter dakar og noen melkesyrekapsler. Dette var det ikke farlig å ta selvom man var gravid. Jeg skal prøve fra i kv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå