Gå til innhold

moderne duppeditter

Anbefalte innlegg

Jeg gleder meg helt utrolig til å få ut den lille ballen som trykker og dunker der inne. hehe, og har til nå kjøpt en (brukt) kombivogn til 1500, med dreami bag. Og that`s it..

Jeg sitter her og tenker på hva jeg skal kjøpe, tror nemmelig ikke at jeg vil ha noe stellebord. Har en høy komode og har funnet en kjempe fin plastikk top med kanter til å stelle på til 150. Hva med tummytub - har litt lyst på det. Noen andre som har lyst eller har det?

Føler det er så mye fint å velge, men trenger man egentlig alle disse duppedittene som stellebord, krakk, bleiesøppelkasse, babysitter osv?

Har ingen fra før, denne gutten blir min første:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5713226-moderne-duppeditter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i samme situasjon, men her i huset har vi vel egentlig tenkt til å droppe alt som ikke er høyst nødvendig, særlig fordi vi har dårlig plass. Bleiebøtte har jeg hørt er litt bortkasta... Stellebord tror jeg vi dropper, tenkte å legge en slik matte på vaskemaskinen, eller på gulvet hvis sentrifuga går, hehe.... Tror ikke babyen merker stort til alle disse duppedittene, så det er vel mest fordi vi voksne tror det er lurest. Bading tenker jeg vi tar i en balje fra Rema 1000 som kosta 39 kroner eller noe slikt, hehe:-)

Du trenger helt klart ikke alle de nymotens dupedittene. Noen klær, sengetøy og bleier er faktisk alt du må ha i tilleg til vogna. Om du trenger de andre tingene finner du ut når du kommer hjem med ungen. Noe kan være kjekt å ha men det kan du kjøpe siden.

Mange ender opp med å fylle loft og kjeller med ting de aldri får brukt. Kjøpepresset er enormt.

Vi har vært knallfornøyd med vår turkise LÄTTSAM badebalje fra IKEA til kr. 69,- :)

Fra forrige gang har vi et helt enkelt stellebord fra IKEA som kostet kr 198, matta på toppen kostet ca 70 tror jeg, også IKEA. Lillejenta var storfornøyd med dette, foreldrene også :) Vil du være helt crazy kan du jo kjøpe oppbevaringssettet LÄTTSAM til kr 59,-... :)

Så lenge knøttet er i nærhetn av oss trengs ikke babysitter. Sover hun på rommet sitt på loftet hører vi henne skrike. Brukte barnevogner kan være like flotte som nye. Det er ikke mengden penger en legger i utstyr som avgjør om en er gode foreldre eller ikke!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...