Gå til innhold

Hei Kirsty.... Kan du hjelpe meg med FF?

Anbefalte innlegg

Hei Kirsty..

Er så fersk på denne FF. Og idag ble det feil innlegging. Skulle legge inn for igår og idag, og på oversikten har jeg da puttet inn for idag og imorgen.

Hvordan kan jeg rette opp dette?

På forhånd takk..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5713211-hei-kirsty-kan-du-hjelpe-meg-med-ff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan kanskje hjelpe deg jeg, du går inn på "enter data" på den datoen du vil rette opp, og så skriver du inn riktig tempratur, og trykker på "save"

Der du skrev inn en dag for tidlig kan du bare ta vekk tempen du skrev inn og la det være blankt i det feltet og så trykker du på "save".

Takker for svar Annika...

Tror det ble riktig nå...

Men jeg ser videre at jeg har fått grønt lys for fruktbare dager... Hva med å vente til jeg ihvertfall har fått positiv el-test? Tenker jo på at mannen skal ha god nok kvalitet tilfelle den faller fordi vi "har oss" så ofte...

Ellers sa den ifra at jeg antakelig vil ha el på søndag som kommer.

HAr selv fått grønt lys, venter el på mandag :-) Den viser grønt lys uka før da man regner med at man kan være fruktbar 6 dager før el :-) Men når jeg leser videre på min står der at fruktbarhet ikke er funnet, og det er fordi jeg ikke har el slim eller hatt positiv el test :-)

Når det gjelder feil entry er det riktig det som hun sier over her. Selv leker jeg meg litt og trykker inn neste dag høy temp bare for å se hva som skjer, så sletter jeg den og saver :-)

Når du er inne på sida di, der du ser kalenderen og charten under, så trykker du på sharing på verktøyslinja til venstre. Så velger du homepage setup og da kommer du inn på hjemmesida di. Øverst ser du addressa di, den kan du gi til oss så kan vi se på charten din. Du kan også endre addressa, legge inn navnet ditt istedet for tall (det har ikke jeg gidda)... Så må du se nedover sida og rette på det du vil. Husk å sette celcius istedet for fahrenheit, og så kan du krysse av for hva du vil at folk skal se, som når du har hatt sex og sånn... og hvis du vil kan du skrive en velkomsttekst i boksa under adressa :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...