Gå til innhold

For noen nabokjerringer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem en kveld, og utenfor inngangen skimter jeg at det står en gruppe med nabokjerringer og skvaldrer (vi bor i blokk). Jeg hadde ingen annen mulighet enn å gå igjennom denne flokken for å komme meg inn, og jeg visste med grøss og gru at det kom til å hagle med kommentarer om min voksende mage. Da jeg kommer bort er det ikke en kjeft som holder munn, og alle spør og kommenterer i munnen på hverandre.

Hun ene spør; "Hvor lenge er det igjen?" Hvor jeg svarer; "En måned..". Så spretter det ut av munnen på ei annen; "Ha, ha, ha, jeg trodde du skulle ha til neste uke jeg!". Hvorpå hun første sier igjen; "Er det stor baby da?", og jeg svarer nei. Og hun sier; "Ja, da har du et problem!".

Grrrr! Uansett hvor mye man kan le av det, så er det bare ikke sånn du sier til en høygravid dame, som har nok med å komme seg gjennom en sommerdag med 30 varmegrader, og 15 kg ekstra på kroppen, i tillegg til svangerskapshormoner som raser igjennom kroppen! Dumme kjerringer! (og hun ene var ikke akkurat slank selv, for å si det sånn..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterende at det ikke er lov til å skyte sånne kjærringer. Hadde jeg lagd lovene her i landet.....

Du får passe på å slenge masse dritt tilbake hvertfall..

Skrevet

E de virkelig mulig!!!!

Utruleg ka nokon kan klare å trykke ut av seg. Heldigvis er det hilt sikkert berre misunnelse. Det er du som går rundt med den store flotte magen!!

Og du må ikkje ta til deg det at dei meinar du har stor mage, slikt er vanskelig for andre å sjå. Eg har heile tida høyre kor liten magen min er, og eg ligg heilt øverst oppi i kurva av sf-måla!!

Skrevet

Det er helt utrolig hva folk får seg til å si!

Har fått noen sånne kommentarer av en dame på jobben tidligere.

Men av andre har jeg fått høre at jeg er liten.... ligger helt etter gjennomsnittet på sf-kurven. Man får prøve å heve seg over det, men det er ikke alltid like lett.

Ellers må jeg nesten nevne at jeg har noen veldig søte nabo-damer (de finnes faktisk de også :o)) De gleder seg som bare det til det skal komme barn i oppgangen. Hun ene sier til og med at hun gleder seg til å høre barnegråt til alle døgnets tider...! Og vi har 4 naboer som allerede har tilbudt seg å passe baby eller babycall dersom vi vil ut å gå en tur en kveld, dra på kino e.l. Utrolig snilt! Hadde unnet alle å ha slike naboer.

Skrevet

Jeg var ikke langt unna ved å slenge noen kommentarer tilbake, men tok meg selv i det, for å unngå å bli den som sa det dummeste. Har ikke lyst til å bli uvenner med de heller, siden det bl.a. var tillitsvalgt og hun ene bor i samme gangen som meg. Det minste de hadde fortjent å høre var hvor frekke jeg synes de var! De er gamle og inntørka, og er sikkert bare misunnelige på "ungdommen" som kan gå rundt og se frodige og vitale ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...