Gå til innhold

Spent på eggeløsning denne mnd!! Vil jeg finne den? hehe...OG DISSE FORBANNEDE KVISENE....

Anbefalte innlegg

:) heihei alle sammen...

Flere enn meg som har opplevd totalt kviseutbrudd etter pilleslutt? Huden min har tatt en helomvending. Sleit forferdelig med tørr hud før, og ingen salver hjalp. Nå sluttet jeg på pilla i mai og nå har jeg ALT for fet hud i ansiktet...blir gal! hihi..men men...sikkert sunnere for kroppen! Disse pillene er noe herk, vet ikke om jeg vil begynne på nytt med dem. Noen med samme tanker?

Så nå sitter jeg her....tror jeg har eggeløsning rundt disse tider og tester hver dag. Ikke sett noe til det enda..siste mens dag var 6 juli. Og syklusen var på 35 dager. Men veldig ustødig den tror jeg. Håper jeg har el nå ihvertfall...Pga av at min kjære har vært borte fikk vi ikke starta prøvinga før i går.....håper vi ikke bomma..nå blir d ihvertfall senge kos mange dager framover!

Noen andre her med Ikm rundt 8-9 aug?

Klem

Fortsetter under...

Heihei :)

Kviser og ustabil syklus her i gården å! Har ikke mye lyst til å begynne på piller igjen nei! Forrige syklus var på 44 dager og har jeg den samme nå har jeg vel el i disse dager kanskje.. ? Slitsomt at det er så ustabilt, men nå skal ikke mannen bort noe mer fremover (har vært mye på jobbreiser, blæh) så da får vi satse på mye prøving :)

Hehe...kjedlig ja..nei disse pillene ødelegger oss..d er jeg sikker på..men vil ikke bruke kondom heller..HATER d...så aner ikke hva jeg skal bruke senere..spiral kanskje? (etter jeg har fødd altså:) Håper ikke mine sykluser blir lenge. Gla den forrige var på 35 dager. Ikke så ille det etter å nettop ha slutta på pilla. Men redd jeg har gått glipp av el jeg...må slutte å stresse sånn. Ikke bra veit du. Er ikke noe krise om jeg ikke blir gravid denne mnd..men greit om d ikke blir så lenge til ja! Blir masse prøving her og framover:) Når forventer du Ikm da?

Klem

Tja, fra nå til om rundt 14 dager, festlig!

er ikke så farlig om ikke jeg blir gravid nå heller, passer bedre om jeg får baby til sommeren sånn skole/eksamens messig, men kan liksom ikke satse på det heller..

Vi får bare prøve :)

Ja hadde håpet at jeg får ett sent mai barn eller juni barn jeg da:) Slik at jeg blir ferdig med 2 år på høyskolen. Sikkert like greit....håper det kommer på sommeren ihvertfall! hehehehe...kjedlig å ikke vite Ikm i hele tatt da. Håper at www.babyverden.no har regnet ut min riktig. Men vanskelig å vite med ustabile sykluser..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...