Tirilill Skrevet 24. juli 2006 #1 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg er så små sur og irritert hele dagen...klarer ikke å ta meg sammen i det hele tatt. Mine svigerforeldre blandt annet, de har alltid likt å blande seg i alt og bestemme det ene eller det andre. Og som regel rammer dette ikke bare mannen min sine saker men da også mine...og jeg blir så irritert. Var det før også, men nå er det verre enn noen gang.. Har ikke den store tålmodigeheten med de som før... Jeg har bare bedt de på middag 1 gang siden påske...huff a mei... Før var de her ihvertfall 2-3 ganger i måneden og vi var der oppe kanskje 1 gang i måneden... Jeg merker at jeg gjør alt for å unngå å dra dit på besøk. Jeg jobber med å stålsette meg fordi jeg er bundet til disse menneskene for alltid( ååååå herregud....) Uten om dette lille problemet her så har jeg det bra, er sliten etter all jobbingen i sommer, er nyutdannet sykepleier og har akkuart begynt å jobbe på medisin. Men startet ferien min i går etter endt nattevakt så nå forventer jeg snart å sprudle av energi!!! Har ikke vært oppe på do å tisset i natt! Det er var litt av en milepæl! Første natt siden jeg var 11 uker...deilig... Har litt haøsbrann og er litt kvalm innimellom, men det får man tåle.. Skal nyte dagen alene uten mannen min...muligens ligge i sola Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5713025-uke-16-hum%C3%B8rsvingninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 24. juli 2006 #2 Del Skrevet 24. juli 2006 Høres ut som vi har det ganske likt egentlig! Jeg opplevde faktisk også min første "tissefrie" natt på mange uker inatt Herlig!!! Opplever fremdeles kvalme innimellom ja. Halsbrann er jeg heldigvis forskånet for (enn så lenge), men jeg sliter litt med varmen kjenner jeg. Litt sjalu på ferien din ja... hehehe... men på en måte har jeg ferie snart jeg og - fra og med mandag er jeg helt alene for meg selv man-fre uten gubbe eller unge. Kommer til å savne dem helt sykt, men samtidig blir det litt godt å gå noen uker der jeg kun har meg selv å tenke på Skal nyte dagene med kafeturer, shopping, gå lange turer og kose meg. ps: humørsvingningene må jo SVINGE, vi får anta det går opp snart også hihi... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5713025-uke-16-hum%C3%B8rsvingninger/#findComment-5714205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå