Gå til innhold

Hard eller mjuk mage???:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min er veldig hard, hele tiden. Ikke ubehagelig eller noe. Men alle som kjenner på den kommenterer det, og sier at andre gravide-mager de har kjent på har vært mykere... Hvordan er det med deres mager??:) Er jeg unormal som har en så utrolig hard mage hele tiden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min mage e hard... alle som kjenner på den sier....oi kor hard den er:)

Skrevet

Min er også hard hele tiden. Ikke noe vondt. Er heller ikke plaget med kynnere, i alle fall ikke som jeg merker noe til.

Tror ikke det er unormalt, har kjent på harde gravide mager før :o)

Skrevet

Min mage er veldig hard og stram.

Skrevet

min er også hard.

nå har ikke jeg kjent så mye på andre gravid-mager, så vet ikke hva som er vanlig...men mange som kjenner på min kommenterer at den er hard...

Skrevet

Min er relativt hard den også. Men ikke så mye polstring på magen fra før, kanskje det er derfor? Ikke bløt og mykt hvertfall.

Skrevet

Dette var pussig, for jeg gikk faktisk akkurat og tenkte på at magen min i grunnen er ganske hard hele tiden, uten at det er noe ubehagelig eller no. Nå kjenner jeg jo veldig godt hvor babyen ligger også, hun tar mye plass og det er klart magen blir hard der hun ligger, men det er liksom ganske stramt over det hele. Fint at flere har det sånn så slipper jeg tenke noe mer på det.

Skrevet

min mage er veeeldig hard heele tiden....... jeg er plaget med mye kynnere om dagen oxo da, men uansett er den hard!! slik har den vært i noen uker nå altså.... jeg synes oxo at magen har flyttet seg lengre ned......

Skrevet

stort sett hard som stein magen min

Skrevet

Er hard hele tiden her :-) Har ikke vært plaget med kynnere som jeg vet om! Ingenting vondt! Skrev en tråd her for en stund siden hvor jeg lurte på om det var "normalt" :-)

Skrevet

Magen min er stein hard - noe som alle inkl jordmor / lege kommenterer. Legen mente at dersom en hadde en del magemuskler (samt lite fett på magen) ble magen hardere, og at det var en forklaring på den harde magen min.

Skrevet

Magen min er også hard, særlig på høyre side. Litt bløtere på venstre, tror han ligger med ryggen mot høyre. Kjenner babyen godt så og si hele tiden.

Skrevet

Da er det nok derfor magen min er så hard ja... Hmmm.. det har jeg ikke tenkt på før...:) Hadde mye magemuskler før graviditeten.

Skrevet

hmm..det stemmer nok ikke i mitt tilfelle!....jeg hadde helt flat mage før graviditeten og ikke noe flesk men magen min er til tider myk og sjelden hard. nå er jeg heldigvis ikke stor til og være 7mnd på vei heller da...så jeg skal ikke klage der nei:-)

Skrevet

Når jeg gikk med min første så hadde jeg veldig myk mage,kunne stikke fingeren inn i magen,denne gangen er den veldig hard og jeg klarer ikke stikke fingeren inn i "kjøttet".Sist ventet jeg en jente,denne gangen tror de det er en gutt.

Skrevet

min mage er også hard. Ikke plaget av kynnere. Den er litt mykere nederst da for det var en del fett der fra før og det ligger fortsatt der:) også har jeg en stor hard klump litt over navlen. Lillesgutt liker å stikke ut noe der. Det er vel foten eller noe. Når jeg trykker der så flytter han på seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...